-
1دورية أكاديمية
المصدر: Learning Disability Quarterly. Aug 2023 46(3):204-215.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
Descriptors: Learning Disabilities, Inclusion, Interdisciplinary Approach, Decision Making, Response to Intervention, Eligibility, Federal Regulation, Educational Legislation, Identification, Academic Achievement, Curriculum Based Assessment, Special Education, Evaluation Methods, Elementary School Students, Grade 2, Grade 3
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Gilligan, Timothy C., Cook, Alan D., Hosmer, David W., Hunter, Drew C., Vernon, Tawnya M., Weinberg, Jordan A., Ward, Jeanette, Rogers, Frederick B.
المصدر: In Journal of Surgical Research February 2020 246:145-152
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Boneshefski, Michael J., Hunter, Drew W.
المصدر: Learning Disabilities Research & Practice (Wiley-Blackwell); Feb2024, Vol. 39 Issue 1, p18-25, 8p
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6تقرير
المؤلفون: Hunter, Drew
المصدر: Change. May-Jun 2004 36(3):40-40.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 5
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Hunter, Drew
المصدر: Change, 2004 May 01. 36(3), 40-44.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/40177973
-
8
-
9دورية
المصدر: Learning Disability Quarterly; 20220101, Issue: Preprints
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Hunter, Drew
المصدر: New Directions for Student Services; 1986, Vol. 1986 Issue 35, p53-57, 5p