-
1رسالة جامعية
المؤلفون: Laureckis Mollà, María Eugenia
المساهمون: University/Department: Universitat de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
مرشدي الرسالة: Küster Boluda, Inés, Vila-López, Natalia, Forgas Coll, Santiago
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Joventut, Juventud, Youth, Xarxes socials en línia, Redes sociales en Internet, Online social networks, Màrqueting per Internet, Marketing en Internet, Internet marketing, Aliments naturals, Alimentos naturales, Natural foods, Hàbits alimentaris, Hábitos alimenticios, Food habits, Ciències Jurídiques, Econòmiques i Socials
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: http://hdl.handle.net/10803/688246
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Biswas, Dipayan, Abell, Annika, Chacko, Roger
المصدر: Journal of Consumer Research; Oct2024, Vol. 51 Issue 3, p552-570, 19p
مصطلحات موضوعية: CLICK through rate, INTERNET marketing, INTERNET advertising, USER interfaces, WEB design, ICONS (Computer graphics)
-
3مؤتمر
المؤلفون: Vajjhala, Narasimha Rao, Strang, Kenneth David
المصدر: 2024 IEEE World Engineering Education Conference (EDUNINE) World Engineering Education Conference (EDUNINE), 2024 IEEE. :1-5 Mar, 2024
Relation: 2024 IEEE World Engineering Education Conference (EDUNINE)
-
4مؤتمر
المؤلفون: Liu, Meiling, Fu, Hongyan, Zou, Yue
المصدر: 2024 International Conference on Optimization Computing and Wireless Communication (ICOCWC) Optimization Computing and Wireless Communication (ICOCWC), 2024 International Conference on. :1-5 Jan, 2024
Relation: 2024 International Conference on Optimization Computing and Wireless Communication (ICOCWC)
-
5رسالة جامعية
المؤلفون: Sans Serrano, Alexandra
المساهمون: University/Department: Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
مرشدي الرسالة: Llorente Barroso, Carmen, Freire-Sánchez, Alfonso
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Xarxes socials, Estratègia de comunicació, Màrqueting per Internet, Redes sociales, Estrategia de comunicación, Marketing en Internet, Social networks, Communication strategy, Internet marketing
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: http://hdl.handle.net/10803/689224
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Ghose, Anindya, Lee, Heeseung Andrew, Nam, Kihwan, Oh, Wonseok
المصدر: Journal of Marketing Research (JMR); Jun2024, Vol. 61 Issue 3, p517-535, 19p
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ray, Abhishek, Ghasemkhani, Hossein, Martinelli, Cesar
المصدر: Journal of Management Information Systems; 2024, Vol. 41 Issue 2, p367-393, 27p
-
8مؤتمر
المؤلفون: Zhang, Wen, Guo, Hongbo, Ni, Yanyan, Cao, Youxia, Chen, Yan, Li, Guoqiang, Zhou, Chun, Ouyang, Hong
المصدر: 2023 International Conference on Applied Physics and Computing (ICAPC) ICAPC Applied Physics and Computing (ICAPC), 2023 International Conference on. :55-59 Dec, 2023
Relation: 2023 International Conference on Applied Physics and Computing (ICAPC)
-
9رسالة جامعية
المؤلفون: López Julià, Aleida
المساهمون: University/Department: Universitat de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
مرشدي الرسالة: Forgas Coll, Santiago, Palau Saumell, Ramon
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Màrqueting per Internet, Marketing en Internet, Internet marketing, Empreses, Empresas, Business enterprises, Publicitat per Internet, Publicidad en Internet, Internet advertising, Consumidors, Consumidores, Consumers, Compres, Compras, Shopping, Ciències Jurídiques, Econòmiques i Socials
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: http://hdl.handle.net/10803/669768
-
10دورية
المؤلفون: Adamczyk, Darius
المصدر: Harvard Business Review; Mar/Apr2024, Vol. 102 Issue 2, p31-35, 5p, 2 Color Photographs, 1 Graph
مصطلحات موضوعية: CHIEF executive officers, BUSINESS planning, ENTERPRISE resource planning, ORGANIZATIONAL transparency, INTERNET strategy, INTERNET marketing
الشركة/الكيان: HONEYWELL International Inc.
People: ADAMCZYK, Darius, 1966-