-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: García-Díaz, Verónica, Urbano-Contreras, AntonioAff1, Aff2, IDs12187023100233_cor2, Iglesias-García, María-Teresa, Álvarez-Blanco, Lucía
المصدر: Child Indicators Research: The official Journal of the International Society for Child Indicators. 16(4):1627-1641
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Martínez-González, Raquel-Amaya (ORCID
0000-0003-3254-8655 ), Iglesias-García, María-Teresa (ORCID0000-0002-9577-7693 )المصدر: Early Child Development and Care. 2018 188(11):1592-1604.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
Descriptors: Child Rearing, Parent Child Relationship, Foreign Countries, Young Children, Gender Differences, Parents, Competence, Measures (Individuals), Child Development, Self Esteem, Conflict Resolution, Validity, Prevention, Well Being
مصطلحات جغرافية: Spain
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Validation of the Emotional and Social Parenting Competence Scale for Parents of Adolescents (ECOPES-A). (English)
Validação da Escala de Competências Parentais Emocionais e Sociais para Pais e Mães com Adolescentes (ECOPES-A). (Portuguese)المصدر: Electronic Journal of Educational Research, Assessment & Evaluation / Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa; 2024, Vol. 30 Issue 1, p1-19, 19p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Urbano-Contreras, AntonioAff1, Martínez-González, Raquel-Amaya, Iglesias-García, María-Teresa
المصدر: Journal of Child and Family Studies. 27(5):1492-1501
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: Study skills and habits in adolescents with attention deficit disorder with or without hyperactivity (English)
المؤلفون: Iglesias García, María Teresa, Gutiérrez Fernández, Noelia, Loew, Stephen John, Rodríguez Pérez, Celestino
المصدر: In European Journal of Education and Psychology June 2016 9(1):29-37
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Contemporary Family Therapy: An International Journal. March 2017 39(1):54-61
-
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8
المؤلفون: Fernández, Carmen, Iglesias-García, María- Teresa, Viñuela-Hernández, María-Paulina, Martínez-García, María-Lindsay
المصدر: Revista Complutense de Educación; Vol. 33 Núm. 3 (2022); 371-383
Revista Complutense de Educación; Vol. 33 No. 3 (2022); 371-383
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)مصطلحات موضوعية: teacher evaluation, teacher behavior, observation, teacher effectiveness, eficacia del docente, observación, evaluación del docente, encuesta, questionnaires, comportamiento del docente
وصف الملف: application/pdf
-
9Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A)
المؤلفون: Álvarez Blanco, Lucía, Iglesias García, María Teresa, Urbano Contreras, Antonio, García Díaz, Verónica
المصدر: Scopus
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2439::7d8de0220417c40e00916dc46b1bd279
http://hdl.handle.net/10651/66791 -
10