-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Andrew Holliman, Ingrid Schoon, Jane Hurry, Daniel Waldeck
المصدر: Youth, Vol 3, Iss 2, Pp 579-595 (2023)
مصطلحات موضوعية: NEET, careers, education, employability, school, thematic analysis, Urban groups. The city. Urban sociology, HT101-395
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Ingrid Schoon, Sam Parsons
المصدر: BMJ Open, Vol 12, Iss 4 (2022)
مصطلحات موضوعية: Medicine
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Ingrid Schoon, Golo Henseke
المصدر: Frontiers in Public Health, Vol 10 (2022)
مصطلحات موضوعية: social inequalities, mental health, young people, optimism, self-efficacy, social support, Public aspects of medicine, RA1-1270
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ingrid Schoon
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
مصطلحات موضوعية: social-emotional competences, integrative taxonomy, conceptualization, core domains, manifestations, self-determination, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Thierry Gagné, Ingrid Schoon, Amanda Sacker
المصدر: SSM: Population Health, Vol 10, Iss , Pp - (2020)
مصطلحات موضوعية: United Kingdom, Voting, Self-rated health, Physical limitations, Life-course, 1958 national child development study, Public aspects of medicine, RA1-1270, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Kaspar Burger (ORCID
0000-0001-5582-7062 ), Michael Becker, Ingrid Schoonالمصدر: Developmental Psychology. 2024 60(1):108-123.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
Descriptors: Foreign Countries, Gender Differences, Educational Attainment, Adults, Mental Health, Age Differences, Developmental Stages, Symptoms (Individual Disorders), Adolescents, Depression (Psychology), Sex Role, Predictor Variables, Young Adults
مصطلحات جغرافية: United Kingdom (England)
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ingrid Schoon, Gabriella Melis
المصدر: PLoS ONE, Vol 14, Iss 4, p e0214801 (2019)
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1932-6203
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ingrid Schoon
المساهمون: Caisse Nationale des Allocations Familiales
المصدر: Revue des politiques sociales et familiales 131-132(1):51-65
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Ingrid Schoon
المساهمون: Caisse Nationale des Allocations Familiales
المصدر: Revue des politiques sociales et familiales 131-132(1):189-202
-
10The long-term benefits of adolescent school engagement for adult educational and employment outcomes
المؤلفون: Jennifer E. Symonds, Giulio D'Urso, Ingrid Schoon
المصدر: Developmental Psychology. 59:503-514
مصطلحات موضوعية: Developmental and Educational Psychology, Life-span and Life-course Studies, Demography
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::790e582880430c15f60ad103bc816f8c
https://doi.org/10.1037/dev0001458