-
1دورية أكاديمية
المصدر: Business: Theory and Practice, Vol 25, Iss 2 (2024)
مصطلحات موضوعية: agility, agile branding, brand agility, branding process, strategic brand management, agile marketing, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Administrative Sciences, Vol 14, Iss 6, p 112 (2024)
مصطلحات موضوعية: agile branding, agility, strategic brand management, brand management, dynamic capabilities, Political institutions and public administration (General), JF20-2112
وصف الملف: electronic resource
-
3
-
4
المؤلفون: Jürgen Seitz
المصدر: Pandemie als nicht alltägliches Event-Risk ISBN: 9783658365035
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9e8609432a4b22d90f2ce8c5de2932b8
https://doi.org/10.1007/978-3-658-36504-2_26 -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Rüdiger Jürgen Seitz, Geoffrey Allan Donnan
المصدر: Frontiers in Neurology, Vol 6 (2015)
مصطلحات موضوعية: Recovery, thrombolysis, cerebral ischemia, Infarct location, perilesional plasticity, network reorganisation, Neurology. Diseases of the nervous system, RC346-429
وصف الملف: electronic resource
-
6
المؤلفون: Reinhard Wolf, Werner Konold, Bernd-Jürgen Seitz
المصدر: Schwäbische Heimat. 71:490-491
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5671ba62d2c4454babc9b97a6f3f608b
https://doi.org/10.53458/sh.v71i4.1113 -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Jan Christopher Cwik, Gudrun eSartory, Benjamin eSchürholt, Helge eKnuppertz, Rüdiger Jürgen Seitz
المصدر: Frontiers in Psychiatry, Vol 5 (2014)
مصطلحات موضوعية: fMRI, Precuneus, Trauma, Acute Stress Disorder, symptom provocation, Psychiatry, RC435-571
وصف الملف: electronic resource
-
8
المؤلفون: Reinhard Wolf, Bernd-Jürgen Seitz
المصدر: Schwäbische Heimat. 69:375
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::12b95c13cdeb58a9fc270f0c56de09a9
https://doi.org/10.53458/sh.v69i3.1398 -
9
المؤلفون: Julian Germani, Neha Sharma, Matthias Eck, Jürgen Seitz, Preeti Ramdasi
المصدر: Data Management, Analytics and Innovation ISBN: 9789811556180
مصطلحات موضوعية: Statistical classification, Computer science, Sentiment analysis, Financial market, Decision tree, Econometrics, Confusion matrix, Stock market, Endogeneity, Market impact
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0b1c599fc5e18c2cacba6129557064c5
https://doi.org/10.1007/978-981-15-5619-7_3 -
10
المؤلفون: Jürgen Seitz, Harald Eichsteller
المصدر: Dialogmarketing Perspektiven 2019/2020 ISBN: 9783658294557
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c8e9ee6e49c3997d64e47642a8fb67f5
https://doi.org/10.1007/978-3-658-29456-4_2