-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Pérez, Louis A., Sitterson, J. Carlyle, Krull, Catherine
المصدر: Canadian Journal of Latin American and Caribbean Studies / Revue canadienne des études latino-américaines et caraïbes, 2013 May 01. 38(1), 139-146.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26587953
-
2
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Parker, J. Carlyle
المصدر: American Libraries, 2004 Aug 01. 35(7), 38-38.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/25649236
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Parker, J. Carlyle
المصدر: American Libraries, 2003 Jan 01. 34(1), 38-38.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/25648575
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Parker, J. Carlyle
المصدر: American Libraries, 2001 Aug 01. 32(7), 39-39.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/25645991
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Parker, J. Carlyle
المصدر: American Libraries, 2000 May 01. 31(5), 37-37.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/25637613
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Parker, J. Carlyle
المصدر: American Libraries, 1999 Jun 01. 30(6), 56-56.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/25637189
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Parker, J. Carlyle
المصدر: American Libraries, 1999 Jan 01. 30(1), 44-44.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/25635269
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Parker, J. Carlyle
المصدر: History Teacher. Aug 1990 23(4):375-381.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 7
Descriptors: Computer Software, Family History, Genealogy, History Instruction, Instructional Materials, Librarians, Library Materials, Library Services, Local History, Primary Sources, Research Needs, Research Papers (Students), Research Problems, Secondary Education, Secondary School Teachers, Student Projects, Student Research
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Parker, J. Carlyle
المصدر: Public Libraries. May-Jun 1990 29(3):166-171.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 6
Descriptors: Assertiveness, Assignments, Cooperative Planning, Elementary Secondary Education, Genealogy, Higher Education, Interprofessional Relationship, Library Role, Local History, Primary Sources, Public Libraries, Teachers