-
1كتاب
المصدر: RTI International. 2022.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 360
Descriptors: Research, Measurement, Social Science Research, Communication (Thought Transfer), Community Involvement, Justice, Health, Well Being, Transportation, Sciences, Conservation (Environment), Medicine, Technology, Geography, Disadvantaged, Violence, Education, Mass Media Use, Futures (of Society)
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Jackson, Karen Keaton, Hand, Amara
المصدر: The Writing Center Journal, 2023 Jan 01. 41(3), 38-54.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/27275940
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Jackson, Karen Keaton, Jackson, Hope, Tafari, Dawn N. Hicks
المصدر: College Composition and Communication, 2019 Dec 01. 71(2), 184-214.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26877929
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Jackson, Hope, Jackson, Karen Keaton
المصدر: Composition Studies, 2016 Oct 01. 44(2), 153-157.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/24859534
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Jackson, Hope, Jackson, Karen Keaton
المصدر: Composition Studies. Fall 2016 44(2):153-157.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 5
Descriptors: Black Colleges, Institutional Characteristics, African American Students, Writing (Composition), Writing Research, Student Empowerment, College Students, Laboratories, Institutional Cooperation, Administrator Attitudes, Writing Instruction, Student Attitudes, Student Diversity
مصطلحات جغرافية: North Carolina
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Jackson, Karen Keaton
المصدر: Counterpoints, 2006 Jan 01. 298, 141-157.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/42979354
-
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8مراجعة
المؤلفون: Jackson, Karen Keaton
المصدر: The Writing Center Journal, 2008 Jan 01. 28(1), 79-82.
Relation: Marginal Words, Marginal Works? Tutoring the Academy in the Work of Writing Centers William J. Macauley, Jr. Nicholas Mauriello
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/43442286
-
9
المؤلفون: Jackson, Karen Keaton
المصدر: Writing Center Journal
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::604c3f90720c33fbbc69f82689cb4414
https://doi.org/10.7771/2832-9414.1695 -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Jackson, Karen Keaton, Howard, Mick
المصدر: Praxis; 2019, Vol. 16 Issue 2, p51-52, 2p
مصطلحات موضوعية: SCHOOL enrollment, WRITING centers, EDUCATIONAL programs