-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Islamic Marketing, 2024, Vol. 15, Issue 7, pp. 1743-1765.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Jaiyeoba, Haruna BabatundeAff1, IDs41264023002446_cor1, Oladokun, Nafiu Olaniyi, Haron, Razali, Suleman, Mohammed Ahmed
المصدر: Journal of Financial Services Marketing. :1-14
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Islamic Marketing, 2022, Vol. 14, Issue 8, pp. 1936-1959.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Jaiyeoba, Haruna Babatunde, Hossain, Shahoriyer, Mohd Salleh, Hamzah, Elgharbawy, Amal A.M.
المصدر: Journal of Islamic Marketing, 2021, Vol. 14, Issue 2, pp. 317-341.
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Education & Training. 2019 61(7-8):1020-1037.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
Descriptors: Foreign Countries, Student Characteristics, Entrepreneurship, Occupational Aspiration, Psychological Needs, Achievement, Locus of Control, Risk, Self Esteem, Ambiguity (Context), Leadership Qualities, Intention, Career Choice, Undergraduate Students
مصطلحات جغرافية: Malaysia
-
6دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Bank Marketing, 2019, Vol. 38, Issue 3, pp. 671-691.
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Islamic Marketing, 2019, Vol. 11, Issue 6, pp. 1657-1670.
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Education + Training, 2019, Vol. 61, Issue 7/8, pp. 1020-1037.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Jaiyeoba, Haruna Babatunde, Adewale, Abideen Adeyemi, Haron, Razali, Che Ismail, Che Muhamad Hafiz
المصدر: Qualitative Research in Financial Markets, 2018, Vol. 10, Issue 2, pp. 134-151.
-
10دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Bank Marketing, 2018, Vol. 36, Issue 2, pp. 305-321.