-
1
المصدر: Language Learning eSSENCE: The e-Science Collaboration. 73(S1):33-63
مصطلحات موضوعية: implicit learning, sign language, iconicity, transparency, gesture, meaning, Humaniora och konst, Språk och litteratur, Jämförande språkvetenskap och allmän lingvistik, Humanities, Languages and Literature, General Language Studies and Linguistics
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Hofweber, Julia, Aumônier, Lizzy, Janke, Vikki, Gullberg, Marianne, Marshall, Chloë (ORCID
0000-0003-2405-1999 )المصدر: Language Learning. 2023 73(1):33-63.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 31
Descriptors: Sign Language, Swedish, Second Language Learning, Visual Stimuli, Student Motivation, Accuracy, English, Native Language, Adults
-
3
المصدر: Frontiers in Psychology. 13:1-16
مصطلحات موضوعية: second language acquisition, iconicity, sign language, implicit lea, first exposure, mmodality, Humaniora och konst, Språk och litteratur, Jämförande språkvetenskap och allmän lingvistik, Humanities, Languages and Literature, General Language Studies and Linguistics
URL الوصول: https://lup.lub.lu.se/record/1e32d566-fbc8-4242-a5b4-8d6b9c505a5d
http://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2022.895880 -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Chamorro, Gloria (ORCID
0000-0002-5090-1478 ), Janke, Vikki (ORCID0000-0003-1149-6999 )المصدر: International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. 2022 25(5):1765-1781.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 17
Descriptors: Bilingualism, Monolingualism, Elementary School Students, Spanish, English (Second Language), Second Language Learning, Bilingual Education, Comparative Analysis, Educational Benefits, Cognitive Ability, Interpersonal Competence, Scores, Attention Control, Self Control, Measures (Individuals), Foreign Countries, Intelligence Tests, Cognitive Tests, Short Term Memory, Nonverbal Ability, Verbal Ability, Vocabulary, Task Analysis
مصطلحات جغرافية: Spain
Assessment and Survey Identifiers: Raven Progressive Matrices, Digit Span Test, Peabody Picture Vocabulary Test
-
5دورية أكاديمية
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Janke, Vikki
المصدر: Language Acquisition, 2018 Oct 01. 25(4), 366-391.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/48541029
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Janke, Vikki (ORCID
0000-0003-1149-6999 )المصدر: Journal of Child Language. Mar 2018 45(2):442-478.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 37
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Janke, Vikki
المصدر: Language Acquisition: A Journal of Developmental Linguistics. 2018 25(4):366-391.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 26
Descriptors: Grammar, Pictorial Stimuli, Comprehension, Children, Preadolescents, Sentences, Cues, Context Effect, Influences, Language Acquisition, Elementary School Students, Foreign Countries, Responses, Adults
مصطلحات جغرافية: United Kingdom (England)