-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Camille L Grasso, Johannes C Ziegler, Jennifer T Coull, Marie Montant
المصدر: PLoS ONE, Vol 17, Iss 10, p e0276273 (2022)
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1932-6203
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Eva Froehlich, Johanna Liebig, Johannes C Ziegler, Mario Braun, Ulman Lindenberger, Hauke R Heekeren, Arthur M Jacobs
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 7 (2016)
مصطلحات موضوعية: Aging, reading, visual word recognition, lexical decision, semantic decision, letter identification, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المصدر: PLoS ONE, Vol 9, Iss 1, p e84843 (2014)
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Conrad Perry, Johannes C Ziegler, Marco Zorzi
المصدر: PLoS ONE, Vol 9, Iss 4, p e94291 (2014)
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Stephane Dufau, Jon Andoni Duñabeitia, Carmen Moret-Tatay, Aileen McGonigal, David Peeters, F-Xavier Alario, David A Balota, Marc Brysbaert, Manuel Carreiras, Ludovic Ferrand, Maria Ktori, Manuel Perea, Kathy Rastle, Olivier Sasburg, Melvin J Yap, Johannes C Ziegler, Jonathan Grainger
المصدر: PLoS ONE, Vol 6, Iss 9, p e24974 (2011)
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Elisa Gavard, Johannes C. Ziegler
المصدر: Journal of Cognition, Vol 7, Iss 1, Pp 40-40 (2024)
مصطلحات موضوعية: context effect, reading aloud, semantic prediction, syntactic prediction, statistical learning, Consciousness. Cognition, BF309-499
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Karine Louna Harrar-Eskinazi, Bruno De Cara, Gilles Leloup, Julie Nothelier, Hervé Caci, Johannes C. Ziegler, Sylvane Faure
المصدر: BMC Pediatrics, Vol 22, Iss 1, Pp 1-22 (2022)
مصطلحات موضوعية: Dyslexia, Multimodal intervention, Underlying cognitive deficits, Randomized crossover clinical trial, Protocol, Pediatrics, RJ1-570
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1471-2431
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Li Hai Tan, Charles A. Perfetti, Johannes C. Ziegler, Bruce McCandliss
المصدر: Frontiers in Neuroscience, Vol 17 (2023)
مصطلحات موضوعية: brain, reading development, reading disability, dyslexia, cross-language, Neurosciences. Biological psychiatry. Neuropsychiatry, RC321-571
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المساهمون: Université René Descartes, Paris 5
المصدر: L'année psychologique 108(3):395-421
-
10
المساهمون: Laboratoire de psychologie cognitive (LPC), Aix Marseille Université (AMU)-Centre National de la Recherche Scientifique (CNRS), Laboratoire de Neurosciences Cognitives [Marseille] (LNC), Ampiric, ANR-16-CONV-0002,ILCB,ILCB: Institute of Language Communication and the Brain(2016), ANR-11-IDEX-0001,Amidex,INITIATIVE D'EXCELLENCE AIX MARSEILLE UNIVERSITE(2011)
المصدر: Experimental Psychology
Experimental Psychology, 2022, 69 (4), pp.210-217. ⟨10.1027/1618-3169/a000559⟩مصطلحات موضوعية: lexical decision, eye-tracking, Eye Movements, Arts and Humanities (miscellaneous), Abstract concepts, [SDV.NEU.SC]Life Sciences [q-bio]/Neurons and Cognition [q-bio.NC]/Cognitive Sciences, Humans, Experimental and Cognitive Psychology, space, General Medicine, time, General Psychology, embodiment
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::36b1f0780683ed5890a9756ec61812fd
https://doi.org/10.1027/1618-3169/a000559