-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: María Leticia Santos-Vijande, José Ángel López-Sánchez, Enrique Loredo, John Rudd, Nuria López-Mielgo
المصدر: Journal of Innovation & Knowledge, Vol 7, Iss 2, Pp 100174- (2022)
مصطلحات موضوعية: M10, M13, M14, M30, M39, O31, History of scholarship and learning. The humanities, AZ20-999, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Geoff Parkes, Mark Hart, John Rudd, Rebecca Liu
المصدر: Cogent Business & Management, Vol 5, Iss 1 (2018)
مصطلحات موضوعية: access to finance, analytic induction, behaviour, clusters, competencies, entrepreneur, longitudinal, mixed methodology, personality, pragmatic realism, Business, HF5001-6182, Management. Industrial management, HD28-70
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2331-1975
-
3
المؤلفون: Neil Gareth Shepherd, Bowen Lou, John Rudd, Andreas Strobl
المصدر: Academy of Management Proceedings. 2022
مصطلحات موضوعية: General Medicine
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d9762a69dcbffdb8896153b5938ac496
https://doi.org/10.5465/ambpp.2022.10232abstract -
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Graham Hooley, Nigel Piercy, Brigitte Nicoulaud, John Rudd, Nick Lee
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Competition, Strategic planning, Marketing--Management
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Strategic Planning, BUSINESS & ECONOMICS / Sales & Selling / Management
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Rainey, John Rudd
المصدر: Proceedings of the Royal Geographical Society and Monthly Record of Geography, 1891 May 01. 13(5), 273-287.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1800883
-
6
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Graham Hooley, Nigel Piercy, Brigitte Nicoulaud, John Rudd, Nick Lee
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Target marketing, Marketing--Management
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Springer, Journal of the Academy of Marketing Science. 44(3):350-375
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Graham Hooley, Nigel Piercy, Brigitte Nicoulaud, John Rudd
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Target marketing, Business planning, Marketing--Management
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Management, BUSINESS & ECONOMICS / Management Science, BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management, BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior
-
10