-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Zhang, WanqingAff1, IDs10803023059958_cor1, Watson, Linda R., Johnson, Khalilah R.
المصدر: Journal of Autism and Developmental Disorders. 54(7):2430-2439
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Johnson, Khalilah R. (ORCID
0000-0003-4774-056X ), Bagatell, Nancyالمصدر: Journal of Intellectual Disabilities. Mar 2020 24(1):69-84.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
Descriptors: Institutionalized Persons, Adults, Severe Intellectual Disability, Participation, Decision Making, Food, Preferences, Role
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Intellectual and Developmental Disabilities. Dec 2019 57(6):499-511.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Gary, Kelli W., Sima, Adam, Wehman, Paul, Johnson, Khalilah R.
المصدر: Career Development and Transition for Exceptional Individuals. Aug 2019 42(3):158-167.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 10
Sponsoring Agency: National Institute on Disability, Independent Living, and Rehabilitation Research (NIDILRR) (DHHS/ACL)
Department of Education (ED)Descriptors: Minority Group Students, Ethnic Groups, Disabilities, Longitudinal Studies, Transitional Programs, Special Education, Students with Disabilities, Databases, Socioeconomic Status, Educational Attainment, Income, Lunch Programs, High School Students, Outcomes of Education, Predictor Variables, Occupational Therapy, Career Counseling, Assistive Technology, Intellectual Disability, Developmental Disabilities, Native Language, Language Usage, Family Environment, Gender Differences
Assessment and Survey Identifiers: National Longitudinal Transition Study of Special Education Students
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10