-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Jones, Anne E., Henzi, S. P., Barrett, Louise
المصدر: Journal of Montessori Research. Fall 2019 5(2):15-44.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 30
Descriptors: Student Behavior, Repetition, Play, Child Care, Child Care Centers, Child Behavior, Physical Activities, Child Development, Foreign Countries, Preschool Children, Age Differences, Psychomotor Skills, Skill Development
مصطلحات جغرافية: Canada
-
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Jones, Anne E.Aff1, Turner, Joanne, Caminade, CyrilAff1, Aff3, Heath, Andrew E., Wardeh, Maya, Kluiters, Georgette, Diggle, Peter J., Morse, Andrew P.Aff3, Aff4, Baylis, MatthewAff2, Aff3
المصدر: Nature Climate Change. 9(2):153-157
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Caminade, Cyril, McIntyre, K. Marie, Jones, Anne E.
المصدر: The Journal of Infectious Diseases, 2017 Feb . 215(4), 661-662.
URL الوصول: http://www.jstor.org/stable/26166957
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Caminade, Cyril, McIntyre, Marie K., Jones, Anne E.
المصدر: The Journal of Infectious Diseases, 2016 Nov 01. 214(9), 1300-1301.
URL الوصول: http://www.jstor.org/stable/44007240
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Spooner, ThomasAff1, Jones, Anne E.Aff2, Aff4, Fearnley, John, Savani, Rahul, Turner, Joanne, Baylis, Matthew
المصدر: Scientific Reports. 10(1)
-
7دورية أكاديمية
المصدر: American Journal of Botany, 2001 Jun 01. 88(6), 1052-1057.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/2657087
-
8كتاب
المؤلفون: Jones, Anne E.
المساهمون: Harvard University. Graduate School of Education. Thesis.
مصطلحات موضوعية: Teachers -- In-service training., Teachers -- Professional relationships -- United States., Communities of practice.
Degree: Thesis (Ed. D.)--Harvard Graduate School of Education, 2009.
-
9كتاب
المؤلفون: Jones, Anne E.
المساهمون: Harvard University. Graduate School of Education. Qualifying Paper.
مصطلحات موضوعية: Communities of practice., Teachers -- In-service training -- Computer-assisted instruction., Teachers -- Computer networks -- United States., Teachers -- Professional relationships -- United States.
Degree: Qualifying paper--Harvard Graduate School of Education, 2007.
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Jones, Anne E., Morse, Andrew P.
المصدر: Journal of Climate, 2010 Aug 01. 23(15), 4202-4215.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26189962