-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Xenidou-Dervou, Iro (ORCID
0000-0002-1511-6191 ), Van Luit, Johannes E. H., Kroesbergen, Evelyn H., Friso-van den Bos, Ilona, Jonkman, Lisa M., van der Schoot, Menno, van Lieshout, Ernest C. D. M.المصدر: Developmental Science. Nov 2018 21(6).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
Descriptors: Predictor Variables, Structural Equation Models, Cognitive Ability, Mathematics Instruction, Mathematics Achievement, Individual Differences, Elementary School Students, Grade 1, Grade 2, Elementary School Mathematics, Arithmetic, At Risk Students, Mathematics Skills, Child Development, Mathematics Tests
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Child Neuropsychology; May2024, Vol. 30 Issue 4, p539-550, 12p
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: van den Berg, Fabian C. G., de Weerd, Peter, Jonkman, Lisa M.Aff1
المصدر: Scientific Reports. 11(1)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Keulers, Esther H.H., Jonkman, Lisa M.
المصدر: In Journal of Experimental Child Psychology March 2019 179:276-290
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Friso-van den Bos, Ilona, Kroesbergen, Evelyn H., Van Luit, Johannes E.H., Xenidou-Dervou, Iro, Jonkman, Lisa M., Van der Schoot, Menno, Van Lieshout, Ernest C.D.M.
المصدر: In Journal of Experimental Child Psychology June 2015 134:12-29
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Schleepen, Tamara M. J., Jonkman, Lisa M.
المصدر: Cognitive Development. Jul-Sep 2012 27(3):255-269.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Jonkman, Lisa M.Aff3
المساهمون: Lydic, Ralph, editor, Baghdoyan, Helen A., editor, Gozal, David, editorAff1, Molfese, Dennis L., editorAff2
المصدر: Attention Deficit Hyperactivity Disorder : From Genes to Patients. :255-275
Degree: MD
PhD -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Vlamings, Petra H. J. M., Jonkman, Lisa M., Kemner, Chantal
المصدر: Child Development. Jul-Aug 2010 81(4):1304-1319.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Schleepen, Tamara M.J., Jonkman, Lisa M.
المصدر: In Cognitive Development July-September 2012 27(3):255-269