-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Maurer, U., Jost, L. B., Pfenninger, S. E., Eberhard-Moscicka, A. K.
المصدر: Reading and Writing: An Interdisciplinary Journal. Dec 2021 34(10):2673-2689.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 17
Descriptors: German, Bilingualism, Reading Skills, Reading Fluency, Monolingualism, Second Language Learning, Second Language Instruction, English (Second Language), Elementary School Students, Comparative Analysis, Correlation, Dyslexia, Risk, Reading Difficulties, Student Characteristics, Transfer of Training
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Maurer, U.Aff1, Aff2, Jost, L. B.Aff2, Aff3, Pfenninger, S. E., Eberhard-Moscicka, A. K.Aff2, Aff5, Aff6
المصدر: Reading and Writing: An Interdisciplinary Journal. 34(10):2673-2689
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.