-
1تقرير
المؤلفون: Kaufmann, Felice, Kalbfleisch, M. Layne, Castellanos, F. Xavier, National Research Center on the Gifted and Talented, Storrs, CT., Yale Univ., New Haven, CT. Child Study Center., Virginia Univ., Charlottesville. School of Education.
Peer Reviewed: N
Page Count: 88
Sponsoring Agency: Office of Educational Research and Improvement (ED), Washington, DC.
Descriptors: Attention Deficit Disorders, Clinical Diagnosis, Disability Identification, Drug Therapy, Elementary Secondary Education, Etiology, Gifted, Parent Child Relationship, Student Evaluation, Symptoms (Individual Disorders)
مصطلحات جغرافية: U.S.; Connecticut
Journal Code: RIEMAY2001
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Kalbfleisch, M. LayneAff2
المساهمون: Shavinina, Larisa V., editorAff1
المصدر: International Handbook on Giftedness. :275-293
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Kalbfleisch, M. Layne, Gillmarten, Charles
المصدر: Roeper Review. 2013 35(4):265-275.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kalbfleisch, M. Layne
المصدر: Roeper Review. 2013 35(4):212-216.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 5
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Kalbfleisch, M. Layne, Loughan, Ashlee R.
المصدر: Journal of Autism and Developmental Disorders. Mar 2012 42(3):390-400.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Kalbfleisch, M. Layne
المصدر: Roeper Review. Jul 2008 30(3):162-170.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 9
Descriptors: Gifted, Brain, Child Development, Definitions, Primary Sources, Scientific Literacy, Cognitive Processes, Equipment, Diagnostic Tests, Intelligence Tests
Assessment and Survey Identifiers: Wechsler Intelligence Scale for Children
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Kalbfleisch, M. Layne
المصدر: Roeper Review. Jul 2008 30(3):153-157.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 5
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Tomlinson, Carol Ann, Kalbfleisch, M. Layne
المصدر: Educational Leadership. Nov 1998 56(3):52-55.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 4
Descriptors: Brain, Cognitive Style, Educational Environment, Elementary Secondary Education, Individual Differences, Open Education, Student Interests
Journal Code: CIJJUL1999
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Kalbfleisch, M. Layne, Loughan, Ashlee R.
المصدر: Journal of Autism and Developmental Disorders. March 2012 42(3):390-400
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Kalbfleisch, M. LayneAff1, Aff2, IDs1157100690074_cor1, Van Meter, John W., Zeffiro, Thomas A.
المصدر: Cognitive Neurodynamics. 1(1):71-84