-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Zachary R. Wynne, Kami M. Hu, Laura J. Bontempo, J. David Gatz
المصدر: Clinical Practice and Cases in Emergency Medicine, Vol 8, Iss 2, Pp 83-89 (2024)
مصطلحات موضوعية: Medical emergencies. Critical care. Intensive care. First aid, RC86-88.9
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Wynne, Zachary R., Hu, Kami M., Bontempo, Laura J., Gatz, J. David
المصدر: Clinical Practice and Cases in Emergency Medicine. 8(2)
مصطلحات موضوعية: Clinico-Pathological Conference, Cardiac Tamponade, Differential Diagnosis, Dyspnea, chest pain, Emergency Medicine
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/9tm8746n
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Kami M. Hu, Adam C. Richardson, Kelly M. Blosser, Semhar Z. Tewelde
المصدر: Case Reports in Medicine, Vol 2019 (2019)
مصطلحات موضوعية: Medicine
وصف الملف: electronic resource
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Hu, Kami M.Aff3
المساهمون: Nable, Jose V., editorAff1, Brady, William J., editorAff2
المصدر: In-Flight Medical Emergencies : A Practical Guide to Preparedness and Response. :63-77
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Lam, Vivian, Hu, Kami M.
المصدر: In Emergency Medicine Clinics of North America May 2023 41(2):307-322
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Honasoge, Akilesh, Hu, Kami M.
المصدر: In Emergency Medicine Clinics of North America November 2022 40(4):755-770
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Yuan, SharleenAff4, Yarmis, Samantha J.Aff4, Hu, Kami M.Aff5
المساهمون: Todd, Knox H., editorAff1, Thomas, Jr., Charles R., editorAff2, Alagappan, Kumar, editorAff3
المصدر: Oncologic Emergency Medicine : Principles and Practice. :481-490
Degree: MA, PhD, MD
MD
MD, FACEP, FAAEM -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Moloodi, R, Dobson, K, Fata, L, Pourshahbaz, A, Mohammadkhani, P, Mootabi, F, Kami, M, Ziai, K, Ghaderi, A
المصدر: Behavioural and cognitive psychotherapy. 48(6):705-716
مصطلحات موضوعية: Medicin och hälsovetenskap
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Hu, Kami M., Brown, Robert M.
المصدر: In Emergency Medicine Clinics of North America May 2021 39(2):273-286
-
10رسالة جامعية
المؤلفون: Dupree, Kami M.
المصدر: ProQuest LLC. 2019Ph.D. Dissertation, Utah State University.
Peer Reviewed: N
Page Count: 144
Descriptors: Secondary School Teachers, Mathematics Teachers, Teacher Response, Teacher Attitudes, Lesson Plans, Expectation, Reflective Teaching, Pedagogical Content Knowledge