-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Zach Perzan, Kate Maher
المصدر: Vadose Zone Journal, Vol 23, Iss 2, Pp n/a-n/a (2024)
مصطلحات موضوعية: Environmental sciences, GE1-350, Geology, QE1-996.5
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1539-1663
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Kate Maher, Friedhelm von Blanckenburg
المصدر: Frontiers in Environmental Science, Vol 10 (2023)
مصطلحات موضوعية: rock-derived nutrients, Phosphorous cycling, ecosystem nutrition, chemical weathering, nutrient cycling, ecological model, Environmental sciences, GE1-350
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Bradley B. Tolar, Kristin Boye, Callum Bobb, Kate Maher, John R. Bargar, Christopher A. Francis
المصدر: Frontiers in Earth Science, Vol 8 (2020)
مصطلحات موضوعية: alluvial soil, uranium, 16S rRNA, geochemistry, hydrology, terrestrial subsurface, Science
وصف الملف: electronic resource
-
4
المؤلفون: Zach Perzan, Gordon Osterman, Kate Maher
المصدر: Hydrology and Earth System Sciences. 27:969-990
مصطلحات موضوعية: General Earth and Planetary Sciences, General Environmental Science
وصف الملف: application/pdf
-
5
المؤلفون: Tristan Babey, Kristin Boye, Bradley Tolar, Maya Engel, Vincent Noël, Zach Perzan, Naresh Kumar, Christopher A. Francis, John R. Bargar, Kate Maher
المصدر: Geochimica et Cosmochimica Acta 334 (2022)
Geochimica et Cosmochimica Acta, 334, 119-134مصطلحات موضوعية: Bodemscheikunde en Chemische Bodemkwaliteit, Dual-domain systems, Sulfur cycling, Iron cycling, Geochemistry and Petrology, Alluvial aquifers, Particulate/colloidal organic carbon, Soil Chemistry and Chemical Soil Quality
وصف الملف: application/pdf; application/octet-stream
-
6
المؤلفون: Kate Maher, Jim King
المصدر: English Teaching & Learning. 46:213-234
مصطلحات موضوعية: Linguistics and Language, Education
-
7
المؤلفون: Matthew J. Winnick, Jennifer L. Druhan, Kate Maher
المصدر: American Journal of Science. 322:647-682
مصطلحات موضوعية: General Earth and Planetary Sciences
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::da2d38b8444d33abeeec0e1708f242be
https://doi.org/10.2475/05.2022.01 -
8
المؤلفون: Kate Maher
المصدر: Journal of Silence Studies in Education. 1:32-47
مصطلحات موضوعية: Vocabulary, media_common.quotation_subject, Context (language use), Cognitive reframing, Pronunciation, Silence, Interpersonal relationship, Feeling, medicine, Anxiety, medicine.symptom, Psychology, Social psychology, media_common
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b62d0180620713c3eb2b9e1d66ab71bd
https://doi.org/10.31763/jsse.v1i1.3 -
9
المؤلفون: Zach Perzan, Gordon Osterman, Kate Maher
وصف الملف: application/pdf
-
10