-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Kay, Alison E., Hardy, Judy, Galloway, Ross K.
المصدر: British Journal of Educational Technology. Jan 2020 51(1):23-35.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
Descriptors: Computer Assisted Testing, Multiple Choice Tests, Academic Achievement, Feedback (Response), Undergraduate Students, Science Tests, Physics, Chemistry, Biology, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: United Kingdom
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Kay, Alison E., Hardy, Judy, Galloway, Ross K.
المصدر: Physical Review Physics Education Research. Jan-Jun 2018 14(1):010119.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 17
Descriptors: Feedback (Response), Peer Evaluation, Multiple Choice Tests, Student Developed Materials, Introductory Courses, Physics, Computer Uses in Education, College Freshmen, Undergraduate Students, Student Attitudes, Foreign Countries, Grounded Theory, Questionnaires, Qualitative Research
مصطلحات جغرافية: United Kingdom (Scotland)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Hardy, Judy, Bates, Simon P., Casey, Morag M., Galloway, Kyle W., Galloway, Ross K., Kay, Alison E., Kirsop, Peter, McQueen, Heather A.
المصدر: International Journal of Science Education. 2014 36(13):2180-2194.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
Descriptors: Student Developed Materials, Multiple Choice Tests, Performance Based Assessment, Academic Achievement, Science Education, Learning Modules, Learning Activities, Science Course Improvement Projects, Electronic Learning, Quasiexperimental Design, Correlation, Teaching Methods, Educational Practices, Learning Strategies, Learner Engagement, Foreign Countries, College Students
مصطلحات جغرافية: United Kingdom
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.