-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Saja A. Alnahar, Kayoko Takeda Mamiya, Christopher John, Lina Bader, Ian Bates
المصدر: BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
مصطلحات موضوعية: Pharmacy education, Young pharmacists, Workforce development, Motives for studying pharmacy, Satisfaction with academic programmes, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1472-6920
-
2دورية أكاديميةJapanese Pharmacists’ Perceptions of Self-Development Skills and Continuing Professional Development
المصدر: Pharmacy, Vol 11, Iss 2, p 73 (2023)
مصطلحات موضوعية: self-development, pharmacists, Japan, Pharmacy and materia medica, RS1-441
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Kayoko Takeda Mamiya, Kazumasa Hirata
المصدر: Pharmacy, Vol 10, Iss 3, p 64 (2022)
مصطلحات موضوعية: perception study, pharmacists, physician, nurse, assessment, COVID-19, Pharmacy and materia medica, RS1-441
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kayoko Takeda Mamiya, Kiyoshi Takahashi
المصدر: Social Sciences and Humanities Open, Vol 2, Iss 1, Pp 100050- (2020)
مصطلحات موضوعية: Pharmacy education, Six-year initial pharmacy programme, Self-evaluation, Peer review, History of scholarship and learning. The humanities, AZ20-999, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Kayoko Takeda Mamiya, Akari Yoshida
المصدر: Pharmacy, Vol 9, Iss 3, p 154 (2021)
مصطلحات موضوعية: community, COVID-19, public health, Pharmacy and materia medica, RS1-441
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Kayoko Takeda, Naoko Arakawa
المصدر: Pharmacy, Vol 9, Iss 1, p 6 (2020)
مصطلحات موضوعية: quality assurance, Japanese six-year initial pharmacy education, Third-Party Pharmaceutical Education Evaluation, Pharmacy and materia medica, RS1-441
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Kayoko Takeda
المصدر: Translation and Interpreting : the International Journal of Translation and Interpreting Research, Vol 2, Iss 1 (2010)
مصطلحات موضوعية: reflective teaching, student feedback, interpreting strategies, directionality, language competency, authenticity, interpreting theory and practice, Translating and interpreting, P306-310
وصف الملف: electronic resource
-
8
المؤلفون: Kayoko Takeda
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: World War, 1939-1945--Atrocities--Pacific Area, Translators--Legal status, laws, etc.--Criminal provisions--History--20th century, War crime trials--Pacific Area--History--20th century, Military courts--Great Britain--History--20th century, Criminal liability (International law)--History--20th century
تصنيفات: LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Translating & Interpreting, HISTORY / Europe / Western, HISTORY / Wars & Conflicts / World War II / General, POLITICAL SCIENCE / Genocide & War Crimes
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Alnahar, Saja A.Aff1, Aff2, Mamiya, Kayoko Takeda, John, Christopher, Bader, Lina, Bates, IanAff5, IDs12909022035108_cor5
المصدر: BMC Medical Education. 22(1)
-
10