-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Kammerer, S.Aff1, du Mesnil de Rochemont, R., Wagner, M., You, S. -J., Tritt, S., Mueller-Eschner, M., Keil, F. C., Lauer, A., Berkefeld, J.
المصدر: CardioVascular and Interventional Radiology. 41(5):699-705
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Keil, F. C.
المساهمون: Levelt, Willem J. M., editorAff1, Seiler, Thomas B., editorAff2, Wannenmacher, Wolfgang, editorAff2
المصدر: Concept Development and the Development of Word Meaning. 12:103-124
-
3دورية
المؤلفون: Beale, J. M., Keil, F. C.
المصدر: Cognition; 1995, Vol. 57 Issue: 3 p217-239, 23p
-
4دورية
المؤلفون: Gutheil, G., Vera, A., Keil, F. C.
المصدر: Cognition; 1998, Vol. 66 Issue: 1 p33-49, 17p
-
5دورية
المؤلفون: Keil, F. C., Smith, W. Carter, Simons, D. J., Levin, D. T.
المصدر: Cognition; 1998, Vol. 65 Issue: 2 p103-135, 33p
-
6دورية
المؤلفون: Simons, D. J., Keil, F. C.
المصدر: Cognition; 1995, Vol. 56 Issue: 2 p129-129, 1p
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Barrett JL; Department of Psychology, Cornell University, Ithaca, New York 14853, USA. jlb14@cornell.edu, Keil FC
المصدر: Cognitive psychology [Cogn Psychol] 1996 Dec; Vol. 31 (3), pp. 219-47.
نوع المنشور: Clinical Trial; Journal Article; Randomized Controlled Trial; Research Support, U.S. Gov't, P.H.S.
بيانات الدورية: Publisher: Elsevier Country of Publication: Netherlands NLM ID: 0241111 Publication Model: Print Cited Medium: Print ISSN: 0010-0285 (Print) Linking ISSN: 00100285 NLM ISO Abbreviation: Cogn Psychol
مواضيع طبية MeSH: Cognition* , Concept Formation* , Religion and Psychology*, Adolescent ; Adult ; Analysis of Variance ; Culture ; Humans ; Intuition ; Mental Recall ; Metaphor
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Springer K; Department of Psychology, Southern Methodist University, Dallas, TX 75275-0442., Keil FC
المصدر: Child development [Child Dev] 1991 Aug; Vol. 62 (4), pp. 767-81.
نوع المنشور: Journal Article; Research Support, Non-U.S. Gov't; Research Support, U.S. Gov't, P.H.S.
بيانات الدورية: Publisher: Blackwell Publishers Country of Publication: United States NLM ID: 0372725 Publication Model: Print Cited Medium: Print ISSN: 0009-3920 (Print) Linking ISSN: 00093920 NLM ISO Abbreviation: Child Dev Subsets: MEDLINE
مواضيع طبية MeSH: Cognition* , Psychology, Child* , Thinking*, Child ; Child, Preschool ; Female ; Humans ; Male
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Kelly MH; Department of Psychology, University of Pennsylvania, Philadelphia 19104., Springer K, Keil FC
المصدر: Memory & cognition [Mem Cognit] 1990 Sep; Vol. 18 (5), pp. 528-36.
نوع المنشور: Journal Article; Research Support, U.S. Gov't, Non-P.H.S.; Research Support, U.S. Gov't, P.H.S.
بيانات الدورية: Publisher: Psychonomic Society Country of Publication: United States NLM ID: 0357443 Publication Model: Print Cited Medium: Print ISSN: 0090-502X (Print) Linking ISSN: 0090502X NLM ISO Abbreviation: Mem Cognit
مواضيع طبية MeSH: Attention* , Mental Recall* , Semantics* , Verbal Learning*, Adult ; Humans ; Paired-Associate Learning ; Pattern Recognition, Visual ; Problem Solving
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Springer K; Cornell University, Department of Psychology, Ithaca, NY 14853., Keil FC
المصدر: Child development [Child Dev] 1989 Jun; Vol. 60 (3), pp. 637-48.
نوع المنشور: Journal Article; Research Support, U.S. Gov't, Non-P.H.S.; Research Support, U.S. Gov't, P.H.S.
بيانات الدورية: Publisher: Blackwell Publishers Country of Publication: United States NLM ID: 0372725 Publication Model: Print Cited Medium: Print ISSN: 0009-3920 (Print) Linking ISSN: 00093920 NLM ISO Abbreviation: Child Dev Subsets: MEDLINE
مواضيع طبية MeSH: Child Development* , Concept Formation* , Genetics*, Child ; Child, Preschool ; Female ; Humans ; Male