يعرض 1 - 10 نتائج من 18 نتيجة بحث عن '"Keil, F. C."', وقت الاستعلام: 1.82s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Keil, F. C.

    المساهمون: Levelt, Willem J. M., editorAff1, Seiler, Thomas B., editorAff2, Wannenmacher, Wolfgang, editorAff2

    المصدر: Concept Development and the Development of Word Meaning. 12:103-124

  3. 3
    دورية
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Barrett JL; Department of Psychology, Cornell University, Ithaca, New York 14853, USA. jlb14@cornell.edu, Keil FC

    المصدر: Cognitive psychology [Cogn Psychol] 1996 Dec; Vol. 31 (3), pp. 219-47.

    نوع المنشور: Clinical Trial; Journal Article; Randomized Controlled Trial; Research Support, U.S. Gov't, P.H.S.

    بيانات الدورية: Publisher: Elsevier Country of Publication: Netherlands NLM ID: 0241111 Publication Model: Print Cited Medium: Print ISSN: 0010-0285 (Print) Linking ISSN: 00100285 NLM ISO Abbreviation: Cogn Psychol

  8. 8
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Springer K; Department of Psychology, Southern Methodist University, Dallas, TX 75275-0442., Keil FC

    المصدر: Child development [Child Dev] 1991 Aug; Vol. 62 (4), pp. 767-81.

    نوع المنشور: Journal Article; Research Support, Non-U.S. Gov't; Research Support, U.S. Gov't, P.H.S.

    بيانات الدورية: Publisher: Blackwell Publishers Country of Publication: United States NLM ID: 0372725 Publication Model: Print Cited Medium: Print ISSN: 0009-3920 (Print) Linking ISSN: 00093920 NLM ISO Abbreviation: Child Dev Subsets: MEDLINE

    مواضيع طبية MeSH: Cognition* , Psychology, Child* , Thinking*, Child ; Child, Preschool ; Female ; Humans ; Male

  9. 9
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Kelly MH; Department of Psychology, University of Pennsylvania, Philadelphia 19104., Springer K, Keil FC

    المصدر: Memory & cognition [Mem Cognit] 1990 Sep; Vol. 18 (5), pp. 528-36.

    نوع المنشور: Journal Article; Research Support, U.S. Gov't, Non-P.H.S.; Research Support, U.S. Gov't, P.H.S.

    بيانات الدورية: Publisher: Psychonomic Society Country of Publication: United States NLM ID: 0357443 Publication Model: Print Cited Medium: Print ISSN: 0090-502X (Print) Linking ISSN: 0090502X NLM ISO Abbreviation: Mem Cognit

  10. 10
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Springer K; Cornell University, Department of Psychology, Ithaca, NY 14853., Keil FC

    المصدر: Child development [Child Dev] 1989 Jun; Vol. 60 (3), pp. 637-48.

    نوع المنشور: Journal Article; Research Support, U.S. Gov't, Non-P.H.S.; Research Support, U.S. Gov't, P.H.S.

    بيانات الدورية: Publisher: Blackwell Publishers Country of Publication: United States NLM ID: 0372725 Publication Model: Print Cited Medium: Print ISSN: 0009-3920 (Print) Linking ISSN: 00093920 NLM ISO Abbreviation: Child Dev Subsets: MEDLINE