-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Maria Peter, Tim Diekötter, Tim Höffler, Kerstin Kremer
المصدر: People and Nature, Vol 3, Iss 2, Pp 294-311 (2021)
مصطلحات موضوعية: behaviour, community‐based monitoring, environmental education, interest, knowledge, motivation, Human ecology. Anthropogeography, GF1-900, Ecology, QH540-549.5
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2575-8314
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Maria Peter, Tim Diekötter, Kerstin Kremer, Tim Höffler
المصدر: PLoS ONE, Vol 16, Iss 7, p e0253692 (2021)
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1932-6203
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Soraya Kresin (ORCID
0000-0003-2508-9120 ), Kerstin Kremer (ORCID0000-0003-2305-3650 ), Alexander Georg Büssing (ORCID0000-0001-6482-4226 )المصدر: Science Education. 2024 108(3):762-791.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 30
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Education Sciences, Vol 9, Iss 4, p 260 (2019)
مصطلحات موضوعية: education for sustainable development, systems thinking, data mining, mapping, Education
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Julia C. Arnold, William J. Boone, Kerstin Kremer, Jürgen Mayer
المصدر: Education Sciences, Vol 8, Iss 4, p 184 (2018)
مصطلحات موضوعية: scientific inquiry, competence, problem-solving, biology, Rasch measurement, instrument development, Education
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Julia Arnold, Kerstin Kremer, Jürgen Mayer
المصدر: Zeitschrift für Didaktik der Biologie - Biologie Lehren und Lernen, Vol 20, Iss 1 (2016)
مصطلحات موضوعية: Concept Cartoons, Experimentieren, Forschendes Lernen, Lernunterstützung, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
7
المؤلفون: Detlef Urhahne, Kerstin Kremer
المصدر: Educational Psychology. 43:99-118
مصطلحات موضوعية: Developmental and Educational Psychology, Experimental and Cognitive Psychology, Education
-
8
المؤلفون: Frauke Voitle, Benedikt Heuckmann, Nele Kampa, Kerstin Kremer
المصدر: International Journal of Science Education. 44:1000-1020
مصطلحات موضوعية: Education
-
9
-
10Exploring core ideas of procedural understanding in scientific inquiry using educational data mining
المؤلفون: Julia Arnold, Kerstin Kremer, Andreas Mühling
المصدر: Research in Science & Technological Education. 41:372-392
مصطلحات موضوعية: 05 social sciences, Core (graph theory), ComputingMilieux_COMPUTERSANDEDUCATION, 050301 education, 0501 psychology and cognitive sciences, Engineering ethics, Sociology, Scientific thinking, 0503 education, Science education, Educational data mining, 050104 developmental & child psychology, Education