-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Keus, Kelly, Haave, Neil C.
المصدر: Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning. Jun 2020 11(1).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 25
Descriptors: Metacognition, Goal Orientation, Assignments, Learning Strategies, Low Achievement, Correlation, Content Analysis, Mastery Learning, Biology, Science Instruction, College Students, Foreign Countries, Academic Achievement, Educational Philosophy
مصطلحات جغرافية: Canada
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Keus, Kelly, Grunwald, Jamie, Haave, Neil
المصدر: Bioscene: Journal of College Biology Teaching. May 2019 45(1):3-8.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 6
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Keus, Kelly (ORCID
0000-0002-6537-4455 ), Harde, Roxanneالمصدر: Children's Literature in Education. Mar 2022 53(1):130-146.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 17
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Haave, Neil, Keus, Kelly, Simpson, Tonya
المصدر: Collected Essays on Learning and Teaching. 2018 11:42-64.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 23
Descriptors: Outcomes of Education, Philosophy, Assignments, Intellectual Development, Biology, Biochemistry, Cognitive Development, Mastery Tests, Pretests Posttests, Student Surveys, Mixed Methods Research, Instructional Effectiveness, Undergraduate Students, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Canada
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Keus, KellyAff1, IDs10583021094410_cor1, Harde, Roxanne
المصدر: Children's Literature in Education: An International Quarterly. 53(1):130-146
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Keus, Kelly, Haave, Neil C.
المصدر: Canadian Journal for the Scholarship of Teaching & Learning; 2020, Vol. 11 Issue 1, Preceding p1-23, 25p
مصطلحات موضوعية: METACOGNITION, STUDENT assignments, ACHIEVEMENT, LEARNING goals, SELF-regulated learning
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Keus, Kelly, Grunwald, Jamie, Haave, Neil
المصدر: Bioscene; May2019, Vol. 45 Issue 1, p3-8, 6p
مصطلحات موضوعية: STUDENT attitudes, PSYCHOLOGY of students, STUDENTS
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Haave, Neil, Keus, Kelly, Simpson, Tonya
المصدر: Collected Essays on Learning & Teaching; 2018, Vol. 11, p42-64, 23p