-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Koerting, J., Smith, E., Knowles, M. M., Latter, S., Elsey, H., McCann, D. C., Thompson, M., Sonuga-Barke, E. J.
المصدر: European Child & Adolescent Psychiatry. November 2013 22(11):653-670
-
2
المؤلفون: Smith, E, Koerting, J, Latter, S, Knowles, M M, McCann, D C, Thompson, M, Sonuga-Barke, E J
المصدر: CHILD CARE HEALTH AND DEVELOPMENT
Smith, E, Koerting, J, Latter, S, Knowles, M M, Mccann, D C, Thompson, M & Sonuga-barke, E J 2015, ' Overcoming barriers to effective early parenting interventions for attention-deficit hyperactivity disorder (ADHD): parent and practitioner views ', Child: Care Health & Development, vol. 41, no. 1, pp. 93-102 . https://doi.org/10.1111/cch.12146
Childمصطلحات موضوعية: Adult, Male, Parents, PRESCHOOL-CHILDREN, PERCEPTIONS, Attitude of Health Personnel, PARTICIPATION, Social Sciences, Health Services Accessibility, FAMILIES, BEHAVIOR PROBLEMS, qualitative interviews, Interviews as Topic, Young Adult, PROGRAMS, Professional-Family Relations, Early Intervention, Educational, MANAGEMENT, Humans, ADHD, PREDICTORS, Qualitative Research, treatment barriers, Parenting, Original Articles, hard-to-reach, early intervention, England, Socioeconomic Factors, Attention Deficit Disorder with Hyperactivity, Child, Preschool, Female, DEFICIT/HYPERACTIVITY DISORDER, parenting programme, Program Evaluation
وصف الملف: text; application/pdf
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.