يعرض 1 - 10 نتائج من 19 نتيجة بحث عن '"Konijn, W.S."', وقت الاستعلام: 1.18s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
    دورية أكاديمية

    لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.

  3. 3
    دورية أكاديمية

    لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.

  4. 4
    دورية أكاديمية

    لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.

  5. 5
    دورية أكاديمية

    لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.

  6. 6
    دورية أكاديمية

    لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.

  7. 7
    دورية أكاديمية

    لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.

  8. 8
    دورية أكاديمية

    لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.

  9. 9
    دورية أكاديمية

    لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.

  10. 10

    المساهمون: Science and Society, Science Communication, Athena Institute, Blessinger, P, Carfora, JM

    المصدر: Inquiry-Based Learning for Science, Technology, Engineering, and Math (Stem) Programs: A Conceptual and Practical Resource for Educators (Innovations in Higher EducationTeaching and Learning, Volume 4), 171-191
    STARTPAGE=171;ENDPAGE=191;TITLE=Inquiry-Based Learning for Science, Technology, Engineering, and Math (Stem) Programs: A Conceptual and Practical Resource for Educators (Innovations in Higher EducationTeaching and Learning, Volume 4)
    Zweekhorst, M B M, Konijn, W S, Broerse, J E W & Maas, J 2015, Inquiry-Based Learning in Action: Reflections on an Interdisciplinary Master’s Program in the Health and Life Sciences. in P Blessinger & JM Carfora (eds), Inquiry-Based Learning for Science, Technology, Engineering, and Math (Stem) Programs: A Conceptual and Practical Resource for Educators (Innovations in Higher EducationTeaching and Learning, Volume 4) . Inquiry-Based Learning for Science, Technology, Engineering, and Math (Stem) Programs: A Conceptual and Practical Resource for Educators (Innovations in Higher EducationTeaching and Learning, Volume 4) Emerald Group Publishing Limited, pp. 171-191 . https://doi.org/10.1108/S2055-364120150000004011