-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Kreicbergs, Toms, Ščeulovs, Deniss, Bernovskis, Artūrs
المصدر: In Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity March 2024 10(1)
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Kreicbergs Toms
المصدر: Economics and Business, Vol 37, Iss 1, Pp 135-151 (2023)
مصطلحات موضوعية: advertising, consumers, marketing, masculinity, perception., m37, m31, Business, HF5001-6182, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2256-0394
-
3دورية
المؤلفون: Kreicbergs, Toms, Ščeulovs, Deniss
المصدر: International Journal of Learning and Change; 2024, Vol. 16 Issue: 1 p327-348, 22p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kreicbergs, Toms, Ščeulovs, Deniss
المصدر: Trends: Economics & Management / Trendy: Ekonomiky a Managementu; 2023, Vol. 17 Issue 41, p21-35, 19p
-
5دورية
المؤلفون: Kreicbergs, Toms
المصدر: Scientific Proceedings of RTU: Economics & Business; January 2023, Vol. 37 Issue: 1 p135-151, 17p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Kreicbergs, Toms, Ščeulovs, Deniss
المصدر: Trends: Economics & Management / Trendy: Ekonomiky a Managementu; 2022, Vol. 16 Issue 40, p21-38, 18p
مصطلحات موضوعية: ARCHETYPES, MASCULINITY, SENTIMENT analysis, BRANDING (Marketing), CAREGIVERS, BRAND name products