يعرض 1 - 10 نتائج من 10 نتيجة بحث عن '"Kuhn, Marc M."', وقت الاستعلام: 1.37s تنقيح النتائج
  1. 1
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Herrando, CarolinaAff3, Kuhn, Marc M.Aff4, Köpsel, AnneAff4, Österle, BenjaminAff5

    المساهمون: Jochims, Bruna, editorAff1, Allen, Juliann, editorAff2

    المصدر: Optimistic Marketing in Challenging Times: Serving Ever-Shifting Customer Needs : Proceedings of the 2022 AMS Annual Conference, May 25-27, Monterey, CA, USA. :363-364

  2. 2
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Österle, BenjaminAff4, Kuhn, Marc M.Aff4, Henseler, JörgAff5

    المساهمون: Louisiana Tech University, Rossi, Patricia, editorAff2, Krey, Nina, editorAff3

    المصدر: Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers : Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC). :789-799

  3. 3
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Kuhn, Marc M.Aff1, Baumann, Clemens W.Aff1

    المساهمون: Campbell, Colin L., editorAff12

    المصدر: The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientationsin a Dynamic Business World : Proceedings of the 2011 World Marketing Congress. :633-642

  4. 4
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Österle, BenjaminAff3, Kuhn, Marc M.Aff3

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Stieler, Maximilian, editorAff2

    المصدر: Creating Marketing Magic and Innovative Future Marketing Trends : Proceedings of the 2016 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :729-742

  5. 5
    دورية أكاديمية
  6. 6
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Österle, BenjaminAff4, Kuhn, Marc M.Aff4

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Petruzzellis, Luca, editorAff2, Winer, Russell S., editorAff3

    المصدر: Rediscovering the Essentiality of Marketing : Proceedings of the 2015 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress. :43-52

  7. 7
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Gaupp, Christina G.Aff4, Kuhn, Marc. M.Aff4

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Campbell, Colin, editorAff2, Ma, Junzhao (Jonathon), editorAff3

    المصدر: Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing : Proceedings of the 2013 World Marketing Congress. :590-599

  8. 8
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Kuhn, Marc M.Aff3

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Campbell, Colin L., editorAff2

    المصدر: Marketing in Transition: Scarcity, Globalism, & Sustainability : Proceedings of the 2009 World Marketing Congress. :413-421

  9. 9
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Kovac, KristinaAff4, Kuhn, Marc M.Aff4, de Jong, NatalieAff4

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Petruzzellis, Luca, editorAff2, Winer, Russell S., editorAff3

    المصدر: Rediscovering the Essentiality of Marketing : Proceedings of the 2015 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress. :95-96

  10. 10
    دورية أكاديمية