-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Xiaojing Lu, Kuo-Lun Hsiao
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: virtual reality (VR), diffusion of innovations theory (DIT), flow experience, spatial presence, purchase intention, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Hsiao-Chi Ling, Kuo-Lun Hsiao, Wen-Chiao Hsu
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 11 (2021)
مصطلحات موضوعية: Python, learning motivation, computer programming self-efficacy, maladaptive cognition, learning performance, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Chun-Chia Lee, Kuo-Lun Hsiao, Chia-Chen Chen
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
مصطلحات موضوعية: benefit value, gameplay intention, flow, sacrifice factor, virtual reality, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kuo-Lun Hsiao, Chia-Chen Chen, Kuan-Yu Lin, Hui-Ya Hsu
المصدر: Springer, Quality & Quantity: International Journal of Methodology. 57(4):3499-3521
-
5
المؤلفون: Kuo-Lun Hsiao, Ya-Yuan Ku, Ya-Ting Lee
المصدر: Education and Information Technologies.
مصطلحات موضوعية: Library and Information Sciences, Education
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Kuo-Lun Hsiao, Chia-Chen Chen
المصدر: Library Hi Tech, 2015, Vol. 33, Issue 4, pp. 584-596.
-
7
المؤلفون: Kuo-Lun Hsiao, Chia-Chen Chen
المصدر: Library Hi Tech. 40:929-946
مصطلحات موضوعية: Library and Information Sciences, Information Systems
-
8
المؤلفون: Kuo-Lun Hsiao, Chia-Chen Chen, Kuan-Yu Lin, Hui-Ya Hsu
المصدر: Quality & Quantity.
مصطلحات موضوعية: Statistics and Probability, General Social Sciences
-
9
المؤلفون: Shih-Yeh Chen, Yu-Sheng Su, Ya-Yuan Ku, Chin-Feng Lai, Kuo-Lun Hsiao
المصدر: Library Hi Tech.
مصطلحات موضوعية: Library and Information Sciences, Information Systems
-
10
المؤلفون: Kuo-Lun Hsiao, Chia-Chen Chen, Cheng-Han Hsieh
المصدر: Computers in Human Behavior. 100:184-191
مصطلحات موضوعية: Service quality, 05 social sciences, 050301 education, 050801 communication & media studies, Computer-assisted web interviewing, Business model, Structural equation modeling, Social relation, Consumer satisfaction, Human-Computer Interaction, Risk perception, 0508 media and communications, Key factors, Arts and Humanities (miscellaneous), Marketing, Psychology, 0503 education, General Psychology