-
1رسالة جامعية
المؤلفون: Moskvina, Natalia
المساهمون: University/Department: Universitat de Barcelona. Facultat de Filologia
مرشدي الرسالة: Gilabert Guerrero, Roger
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Adquisició d'una segona llengua, Adquisición de una segunda lengua, Second language acquisition, Consciència lingüística, Conciencia lingüística, Language awareness, Ensenyament de llengües estrangeres, Enseñanza de idiomas, Foreign language teaching, Ciències Humanes i Socials
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: http://hdl.handle.net/10803/689622
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Chenouf, Yvanne, Alphand, Magali
المصدر: Éducation et sociétés plurilinguesOpenAIRE.
مصطلحات موضوعية: language awareness, creativity, multilingual ritual, reference points, enthusiasm, creatività, consapevolezza linguistica, rituale multilingue, punti di riferimento, entusiasmo
Relation: https://journals.openedition.org/esp/basictei/8385; https://journals.openedition.org/esp/tei/8385
URL الوصول: https://journals.openedition.org/esp/8385
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Thibeault, Joël, Maynard, Catherine
المصدر: PratiquesOpenAIRE.
مصطلحات موضوعية: didactique de la grammaire, pratiques d’enseignement, Enseignement critique des langues, étude de cas, récit de pratique, case study, teaching practices, Critical language awareness, grammar education, teacher narrative
Relation: https://journals.openedition.org/pratiques/basictei/14718; https://journals.openedition.org/pratiques/tei/14718
URL الوصول: https://journals.openedition.org/pratiques/14718
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Trimaille, Cyril, Simon, Diana-Lee
المصدر: Recherches en didactique des langues et des culturesOpenAIRE.
مصطلحات موضوعية: Empowerment, Formation, Sensibilisation au plurilinguisme, Éveil aux langues, ATSEM, Training non teaching educational staff; raising awareness of multilingualism; language awareness; nursery school teacher assistants; empowerment
Relation: https://journals.openedition.org/rdlc/basictei/14132; https://journals.openedition.org/rdlc/tei/14132
URL الوصول: https://journals.openedition.org/rdlc/14132
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Saturno, Jacopo
المصدر: AlsicOpenAIRE.
مصطلحات موضوعية: langue maternelle, orthographe, italien, métalinguistique, regex, mother tongue, spelling, Italian, language awareness
Relation: https://journals.openedition.org/alsic/basictei/6554; https://journals.openedition.org/alsic/tei/6554
URL الوصول: https://journals.openedition.org/alsic/6554
-
6رسالة جامعية
المؤلفون: Obis Monné, Aina
المساهمون: University/Department: Universitat Pompeu Fabra. Departament de Traducció i Ciències del llenguatge
مرشدي الرسالة: Bach, Carme, Cañada Pujols, Ma. Dolors
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Teoria sociocultural, Ensenyament i aprenentatge de conceptes, Marcadors discursius, Llengua catalana, Estudiants universitaris, Gènere discursiu, Seqüència didàctica, Mediació, Bastiment col·lectiu, Interacció entre iguals, Reflexió metalingüística, Reflexió metadiscursiva, Construcció conjunta del coneixement, Presa de consciència, Anàlisi del discurs sociocultural, Autoregulació, Sociocultural theory, Teaching and learning concepts, Discourse markers, Catalan language, University students, Discourse genre, Academic genre, Didactic sequence, Mediation, Collective scaffolding, Peer interactions, Metalinguistic reflection, Metadiscursive reflection, Co-construction of knowledge, Language awareness, Sociocultural discourse analysis, Self-regulation
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: http://hdl.handle.net/10803/593502
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Morrison, Georgia
المصدر: Journal of Latinos & Education; Sep/Oct2024, Vol. 23 Issue 4, p1626-1634, 9p
مصطلحات موضوعية: CAREER development, HISPANIC American students, LITERATURE reviews, SCHOOL environment, LANGUAGE awareness
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Kanwal, Afia
المصدر: Journal of Language Teaching & Research; Sep2024, Vol. 15 Issue 5, p1593-1602, 10p
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Staples, Shelley, Dang, Anh, Wang, Hui
المصدر: TESOL Quarterly; Sep2024, Vol. 58 Issue 3, p1166-1180, 15p
مصطلحات موضوعية: LANGUAGE awareness, EVIDENCE gaps, CORPORA, ENGLISH language, SCHOLARS
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Farr, Fiona, Leńko‐Szymańska, Agnieszka
المصدر: TESOL Quarterly; Sep2024, Vol. 58 Issue 3, p1181-1192, 12p