-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Lane, Sylvia
المصدر: American Journal of Agricultural Economics, 1995 Dec 01. 77(5), 1096-1109.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1243331
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Blanciforti, Laura, Green, Richard, Lane, Sylvia
المصدر: American Journal of Agricultural Economics, 1981 May 01. 63(2), 255-260.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1239561
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Lane, Sylvia
المصدر: American Journal of Agricultural Economics, 1981 Dec 01. 63(5), 1025-1031.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1241293
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Lane, Sylvia
المصدر: American Journal of Agricultural Economics, 1980 Dec 01. 62(5), 984-987.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1240297
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Martin, Philip L., Lane, Sylvia
المصدر: American Journal of Agricultural Economics, 1977 Dec 01. 59(5), 1006-1012.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1239879
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Lane, Sylvia
المصدر: American Journal of Agricultural Economics, 1978 Feb 01. 60(1), 108-116.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1240166
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Lane, Sylvia
المصدر: American Journal of Agricultural Economics, 1975 Dec 01. 57(5), 961-965.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1239112
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Lane, Sylvia
المصدر: The Journal of Financial and Quantitative Analysis, 1972 Jan 01. 7(1), 1379-1385.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/2330069
-
9تقرير
المؤلفون: Lane, Sylvia
Peer Reviewed: N
Page Count: 24
Descriptors: Arabic, Bengali, Chinese, Determiners (Languages), English (Second Language), French, Greek, Hebrew, Japanese, Korean, Persian, Postsecondary Education, Semantics, Spanish, Teaching Methods
مصطلحات جغرافية: U.S.; New York
Journal Code: RIEMAY1982
-
10مؤتمر
المؤلفون: Lane, Sylvia
Peer Reviewed: N
Page Count: 23
Descriptors: Cross Cultural Training, Cultural Awareness, English Instruction, English (Second Language), Foreign Students, Higher Education, Native Language Instruction, Preservice Teacher Education, Remedial Instruction, Second Language Instruction, Student Needs, Teacher Effectiveness, Teaching Methods
مصطلحات جغرافية: U.S.; New York
Journal Code: RIEJUL1982