-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Turner, Sherri L. (ORCID
0000-0002-0380-2223 ), Lee, Hangshim (ORCID0000-0002-1460-3852 ), Jackson, Aaron P., Smith, Steve, Mason-Chagil, Gale, Jacobs, Sue C.المصدر: Journal of Career Development. Jun 2022 49(3):616-631.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
Descriptors: American Indian Students, STEM Education, Disproportionate Representation, Student Participation, Self Management, College Students, Academic Achievement, Problem Solving, Self Efficacy, Parent Influence, Peer Influence, Goal Orientation, Predictor Variables, Career Exploration, Student Characteristics, Gender Differences
مصطلحات جغرافية: Oklahoma, California, Texas
-
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4
المؤلفون: Turner, Sherri L., Lee, Hangshim, Jackson, Aaron P., Smith, Steve, Mason-Chagil, Gale, Jacobs, Sue C.
مصطلحات موضوعية: FOS: Psychology, 170199 Psychology not elsewhere classified, Education
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2a5d8a22668684ed5f6401c9c3095831
-
5
المؤلفون: Turner, Sherri L., Lee, Hangshim, Jackson, Aaron P., Smith, Steve, Mason-Chagil, Gale, Jacobs, Sue C.
مصطلحات موضوعية: FOS: Psychology, 170199 Psychology not elsewhere classified, Education
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8d4b60150bf0d4919687c6e766806472
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Lee, Donghyuck
المساهمون: Lee, Hangshim (VerfasserIn); Na, Wooyoul (VerfasserIn); Hwang, Mae Hyang (VerfasserIn)
المصدر: Journal of career development : Thousand Oaks, Calif [u.a.], vol 49, issue 4, pg. 875-889. 08/2022