-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Brint, Steven, Riddle, Mark, Turk-Bicakci, Lori, Levy, Charles S.
المصدر: The Journal of Higher Education, 2005 Mar 01. 76(2), 151-180.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3838721
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Levy, Charles S., Kane, James G., Lucey, Daniel R.
المصدر: Clinical Infectious Diseases, 2001 Aug . 33(4), 577-579.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4461642
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Levy, Charles S.
المصدر: Clinical Infectious Diseases, 1996 May 01. 22(5), 861-863.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4459421
-
4تقرير
المؤلفون: Brint, Steven, Riddle, Mark, Turk-Bicakci, Lori, Levy, Charles S.
المصدر: Journal of Higher Education. Mar-Apr 2005 76(2):151-151.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 30
Descriptors: Professional Education, Liberal Arts, Undergraduate Study, Educational Change, Educational Trends, Enrollment Trends, Institutional Characteristics, Academic Degrees, Socioeconomic Influences, Practical Arts
مصطلحات جغرافية: United States
Laws, Policies and Program Identifiers: Morrill Act 1862
-
5
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Schmidt, Mary E., Levy, Charles S.
المصدر: Clinical Infectious Diseases, 1993 Oct 01. 17(4), 686-690.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4457366
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Levy, Charles S., Orenstein, Jan M.
المصدر: Clinical Infectious Diseases, 1995 Oct 01. 21(4), 852-858.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4458928
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Levy, Charles S.
المصدر: Reviews of Infectious Diseases, 1991 Jul 01. 13(4), 609-612.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4456030
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Macht, David I., Herman, N. B., Levy, Charles S.
المصدر: Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1915 Dec . 1(12), 582-585.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/83557
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Levy, Charles S.
المصدر: Modern Philology, 1969 Nov 01. 67(2), 177-181.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/436007