-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Lindsey Jaber, Cynthia Stirbys, Christina Saint-Cyr
المصدر: Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 15, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Indigenous pedagogy, curriculum, decolonization, social work, higher education, two-eyed seeing, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Sandra Raffoul, Lindsey Jaber
المصدر: Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 49, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: text-to-speech, assistive technologies, learning disabilities, reading comprehension, universal design for learning, Education
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Jennifer Voth, Lindsey Jaber, Linda MacDougall, Leslee Ward, Jennifer Cordeiro, Erica P. Miklas
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: healthcare workers, COVID-19, psychological distress, psychology, healthcare, mental health, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Lindsey Jaber, Brittany Guenot
المصدر: Journal of Teaching and Learning, Vol 16, Iss 1 (2022)
مصطلحات موضوعية: Education
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Sandra Raffoul, Lindsey Jaber (ORCID
0000-0001-7384-0420 )المصدر: Canadian Journal of Learning and Technology. 2023 49(2).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
-
6
المؤلفون: Lindsey Jaber, Cynthia Stirbys, Jesse Scott, Emma Foong
المصدر: Trauma, violenceabuse.
مصطلحات موضوعية: Health (social science), Public Health, Environmental and Occupational Health, Applied Psychology
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::40c704bdc9b7922dff5ab76520caf879
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35337235 -
7
المؤلفون: Lindsey Jaber
المصدر: AERA 2022.
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2eb407468010bc3e9f5ca51309c0b41a
https://doi.org/10.3102/ip.22.1892269 -
8
المؤلفون: Lindsey Jaber
المصدر: AERA 2022.
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fce28d63ed97f4196490a4678ff9ac89
https://doi.org/10.3102/ip.22.1881918 -
9
المؤلفون: Lindsey Jaber, BRITTANY GUENOT
المصدر: University of Windsor OJS
مصطلحات موضوعية: ComputingMilieux_COMPUTERSANDEDUCATION, Education
وصف الملف: application/html
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::61a25d13f1dc1d2feece36b03b11f36e
https://doi.org/10.22329/jtl.v16i1.6578