-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Walton Courtney C, Kavanagh Alexandra, Downey Luke A., Lomas Justine, Camfield David A, Stough Con
المصدر: Translational Neuroscience, Vol 6, Iss 1, Pp 13-19 (2015)
مصطلحات موضوعية: cognitive training, processing speed, working memory, healthy older adults, dementia, Neurosciences. Biological psychiatry. Neuropsychiatry, RC321-571
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2081-6936
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: McCarthy, Shannon A., Ford, Talitha C., Lomas, Justine E., Stough, Con
المصدر: In Personality and Individual Differences 1 May 2020 158
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Stough, ConAff6, Lomas, JustineAff6
المساهمون: Saklofske, Donald H., Series EditorAff1, Aff4, Zeidner, Moshe, Series EditorAff2, Leschied, Alan W., editorAff3, Flett, Gordon L., editorAff5
المصدر: Handbook of School-Based Mental Health Promotion : An Evidence-Informed Framework for Implementation. :459-473
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Droppert, Kat, Downey, Luke, Lomas, Justine, Bunnett, Emily R., Simmons, Nathan, Wheaton, Andrew, Nield, Chris, Stough, Con
المصدر: In Personality and Individual Differences 15 July 2019 145:75-81
-
5دورية أكاديمية
المصدر: In Personality and Individual Differences 1 February 2019 138:225-230
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Teal, Catherine, Downey, Luke A.Aff1, Aff2, Lomas, Justine E., Ford, Talitha C., Bunnett, Emily R., Stough, ConAff1
المصدر: Mindfulness. 10(1):159-167
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Downey, Luke A., Lomas, Justine, Billings, Clare, Hansen, Karen, Stough, Con
المصدر: Canadian Journal of School Psychology. Mar 2014 29(1):40-53.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
Descriptors: Academic Achievement, Intelligence, Emotional Intelligence, Females, Self Control, Grade Point Average, Regression (Statistics), Personality Traits, Extraversion Introversion, Prediction, High School Students, Foreign Countries, Role
مصطلحات جغرافية: Australia
Assessment and Survey Identifiers: Raven Progressive Matrices
-
8دورية أكاديمية
المصدر: In Personality and Individual Differences July 2014 65:14-18
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Lomas, Justine, Stough, Con, Hansen, Karen
المصدر: Journal of Adolescence. Feb 2012 35(1):207-211.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 5
-
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.