-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Lotfizadeh, Fereshteh, Heidarzadeh Hanzaee, Kambiz
المصدر: Journal of Islamic Marketing, 2014, Vol. 5, Issue 2, pp. 241-257.
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: طراحی و تببین مدل مدیریت تجربه مشتریان در هتل های پنج ستاره مبتنی بر استراتژی داده بنیاد (Persian)
المصدر: International Journal of Business & Development Studies; 2022, Vol. 14 Issue 2, p127-147, 21p
مصطلحات موضوعية: CUSTOMER experience, GROUNDED theory, HOSPITALITY industry, HOTELKEEPERS
مصطلحات جغرافية: TEHRAN (Iran)
-
3
-
4
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Lotfizadeh, Fariba, Lotfizadeh, Fereshteh
المصدر: International Journal of Management, Accounting & Economics; May2015, Vol. 2 Issue 5, p404-413, 10p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER behavior, BRAND awareness, PRODUCT quality
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Lotfizadeh, Fereshteh, Ghorbani, Abdollah
المصدر: International Journal of Management, Accounting & Economics; May2015, Vol. 2 Issue 5, p414-427, 14p
مصطلحات موضوعية: MOBILE banking industry, INNOVATION adoption, ECONOMIC conditions in Iran
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Lotfizadeh, Fereshteh, Shamsi, Nasibeh
المصدر: International Journal of Management, Accounting & Economics; Apr2015, Vol. 2 Issue 4, p254-264, 11p
-
8مورد إلكتروني
المؤلفون: Eftekhari, Maryam
المساهمون: Shaabani, Maryam (Sonstige beteiligte Personen); Lotfizadeh, Fereshteh (Sonstige beteiligte Personen)
المصدر: 2016
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Heydari, Leyla; Lotfizadeh, Fereshteh
المصدر: Management science letters : Waterloo, Ont., vol 4, issue 4, pg. 613-616. 2014