-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ashley M. Hooper, Misbah Hyder, Thomas M. Colclough, Daniel Mann
المصدر: Journal of the Scholarship of Teaching and Learning. 2023 23(3):74-94.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 21
Descriptors: Trauma Informed Approach, Electronic Learning, Religion Studies, Politics, Online Courses, Academic Achievement, Student Attitudes, Safety, Cooperation, Student Empowerment, Credibility, Undergraduate Students, Individual Development, Peer Relationship, Self Disclosure (Individuals), Inclusion
مصطلحات جغرافية: California
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Grace N. Hibshman, Jack P. K. Bravo, Matthew M. Hooper, Tyler L. Dangerfield, Hongshan Zhang, Ilya J. Finkelstein, Kenneth A. Johnson, David W. Taylor
المصدر: Nature Communications, Vol 15, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
مصطلحات موضوعية: Science
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2041-1723
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Kirsty M. Hooper
المصدر: Disease Models & Mechanisms, Vol 17, Iss 4 (2024)
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kirsty M. Hooper
المصدر: Disease Models & Mechanisms, Vol 17, Iss 3 (2024)
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Kirsty M. Hooper
المصدر: Disease Models & Mechanisms, Vol 17, Iss 2 (2024)
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Julija Hmeljak, Kirsty M. Hooper
المصدر: Disease Models & Mechanisms, Vol 17, Iss 2 (2024)
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Kirsty M. Hooper
المصدر: Disease Models & Mechanisms, Vol 17, Iss 1 (2024)
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Kirsty M. Hooper
المصدر: Disease Models & Mechanisms, Vol 16, Iss 12 (2023)
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Kirsty M. Hooper
المصدر: Disease Models & Mechanisms, Vol 16, Iss 10 (2023)
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Kirsty M. Hooper
المصدر: Disease Models & Mechanisms, Vol 16, Iss 9 (2023)
وصف الملف: electronic resource