يعرض 1 - 10 نتائج من 7,759 نتيجة بحث عن '"MARKETING planning"', وقت الاستعلام: 1.77s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المصدر: Journal of Marketing Research (JMR); Oct2023, Vol. 60 Issue 5, p950-967, 18p, 2 Diagrams, 1 Chart, 3 Graphs

  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Ganning, Joanna

    المصدر: Journal of Planning Education & Research; Sep2024, Vol. 44 Issue 3, p1063-1077, 15p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: COMPORTAMIENTO DE LOS CONSUMIDORES SOBRE ALIMENTOS SALUDABLES EN LA COVID-19: EVIDENCIA DE VIETNAM. (Spanish)
    COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR EM ALIMENTOS SAUDÁVEIS NA COVID-19: EVIDÊNCIAS DO VIETNÃ. (Portuguese)

    المصدر: Environmental & Social Management Journal / Revista de Gestão Social e Ambiental; 2024, Vol. 18 Issue 7, p1-17, 17p

    مصطلحات جغرافية: VIETNAM

  5. 5
    دورية أكاديمية
  6. 6
    دورية أكاديمية

    المصدر: Dinasti International Journal of Management Science (DIJMS); Jul2024, Vol. 5 Issue 6, p1138-1145, 8p

  7. 7
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Ordower, Henry

    المصدر: Journal of Financial Crime; 2024, Vol. 31 Issue 4, p837-848, 12p

  8. 8
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Krasyuk, IrinaAff12, Pasholikov, MaximAff12

    المساهمون: Kacprzyk, Janusz, Series EditorAff1, Gomide, Fernando, Advisory EditorAff2, Kaynak, Okyay, Advisory EditorAff3, Liu, Derong, Advisory EditorAff4, Pedrycz, Witold, Advisory EditorAff5, Polycarpou, Marios M., Advisory EditorAff6, Rudas, Imre J., Advisory EditorAff7, Wang, Jun, Advisory EditorAff8, Zokirjon ugli, Khasanov Sayidjakhon, editorAff9, Muratov, Aleksei, editorAff10, Ignateva, Svetlana, editorAff11

    المصدر: Fundamental and Applied Scientific Research in the Development of Agriculture in the Far East (AFE-2022) : Agricultural Cyber-Physical Systems, Volume 1. 733:21-29

  9. 9
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Torelli, Carlos J.Aff3, Rodas, Maria A.Aff3

    المساهمون: Torelli, Carlos J.Aff1, Rodas, Maria A.Aff2

    المصدر: Globally-Minded Marketing : A Cultural Approach to Building Iconic Brands. :13-17

  10. 10
    دورية أكاديمية

    المصدر: Dinasti International Journal of Education Management & Social Science; Jun/Jul2024, Vol. 5 Issue 5, p1099-1119, 21p