-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Moumin, Najma A, D’Vaz, Nina, Kidd, Courtney, MacRae, Andrea, Zhou, Shao J, Richards, Toby, Palmer, Debra J, Grzeskowiak, Luke E, Sullivan, Thomas R, Green, Tim J
المصدر: In The Journal of Nutrition April 2024
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Macrae, AndreaAff3
المساهمون: Gibbons, Alison, editorAff1, Macrae, Andrea, editorAff2
المصدر: Pronouns in Literature : Positions and Perspectives in Language. :55-74
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Gibbons, AlisonAff3, Macrae, AndreaAff4
المساهمون: Gibbons, Alison, editorAff1, Macrae, Andrea, editorAff2
المصدر: Pronouns in Literature : Positions and Perspectives in Language. :1-14
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Macrae, Andrea, Clark, Billy, Giovanelli, Marcello
المصدر: Changing English: Studies in Culture and Education. 2018 25(4):384-395.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
Descriptors: Foreign Countries, College English, Undergraduate Study, Higher Education, College Entrance Examinations, Educational Change, Administrator Attitudes, Teaching Methods, English Curriculum, College Faculty
مصطلحات جغرافية: United Kingdom
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Giovanelli, Marcello, Clark, Billy, Macrae, Andrea
المصدر: English in Education. 2018 52(3):248-262.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
Descriptors: College Faculty, Teacher Attitudes, Educational Change, English Instruction, Alignment (Education), Student Adjustment, Secondary Education, College School Cooperation, Undergraduate Students, English Literature, Secondary School Students, Foreign Countries, College Admission, Administrator Attitudes, Teaching Methods, Student Evaluation, Exit Examinations, Course Descriptions
مصطلحات جغرافية: United Kingdom
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
المصدر: In Land Use Policy September 2013 34:53-61
-
8
-
9مورد إلكتروني
-
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.