-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Moyo, Methuseli (ORCID
0000-0001-8300-2009 ), Machaba, France M. (ORCID0000-0003-1318-3777 )المصدر: Pythagoras. Article 2021 42(1).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
Descriptors: Foreign Countries, Grade 9, Mathematics Instruction, Mathematical Concepts, Concept Formation, Fractions, Misconceptions, Intervention, Manipulative Materials, Teaching Methods, Constructivism (Learning)
مصطلحات جغرافية: South Africa
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Machaba, France M.
المصدر: Pythagoras. 2016 37(1).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
Descriptors: Foreign Countries, Grade 10, Secondary School Mathematics, Mathematics Instruction, Geometric Concepts, Misconceptions, Problem Solving, Secondary School Students, Mathematics Teachers, Multiplication, Mathematics Tests, Correlation
مصطلحات جغرافية: South Africa
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Research in Social Sciences & Technology (RESSAT); 2023, Vol. 8 Issue 4, p94-124, 31p
مصطلحات موضوعية: TWELFTH grade (Education), CALCULUS, ALGEBRA, MATHEMATICS, CONSTRUCTIVISM (Education)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Moyo, Methuseli, Machaba, France M.
المصدر: Pythagoras (10122346); 2021, Vol. 42 Issue 1, p1-13, 13p
مصطلحات موضوعية: NINTH grade (Education), RATIONAL numbers, INTEGERS, FRACTIONS
مصطلحات جغرافية: SOWETO (South Africa)
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Machaba, France M.
المصدر: Pythagoras (10122346); 2016, Vol. 37 Issue 1, p1-11, 11p