-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Maggie Scott
المصدر: Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 26 (2023)
مصطلحات موضوعية: neoliberalism, posthumanism, critical theory, higher education (HE), Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Maggie Scott
المصدر: Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 24 (2022)
مصطلحات موضوعية: teaching excellence, TEF, pedagogic methodologies, higher education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Maggie Scott
المصدر: Names, Vol 70, Iss 1 (2022)
مصطلحات موضوعية: Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Maggie Scott
المصدر: Names, Vol 69, Iss 4 (2021)
مصطلحات موضوعية: onomastics, English Studies, rhetorics, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Maggie Scott
المصدر: Names, Vol 67, Iss 4 (2019)
مصطلحات موضوعية: Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Maggie Scott
المصدر: C21 Literature: Journal of 21st-century Writings, Vol 5, Iss 1 (2017)
مصطلحات موضوعية: Scots, Scots language, Scottish literature, postcolonial melancholia, devolution, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
-
7
المؤلفون: Viktorija Kostadinova, Marco Wiemann, Gea Dreschler, Sune Gregersen, Beáta Gyuris, Ai Zhong, Maggie Scott, Lieselotte Anderwald, Beke Hansen, Sven Leuckert, Tihana Kraš, Shawnea Sum Pok Ting, Ida Parise Alessia Cogo, Elisabeth Reber, Furzeen Ahmed
المصدر: The Year's Work in English Studies. 100:1-158
مصطلحات موضوعية: Linguistics and Language, Literature and Literary Theory, Language and Linguistics
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f76381a357db77ef9d2718d1c3da273b
https://doi.org/10.1093/ywes/maab001 -
8
المؤلفون: Maggie Scott
المصدر: Scottish Writing After Devolution ISBN: 9781474486170
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::80ba674eafb23b46f8fd56d019d82091
https://doi.org/10.3366/edinburgh/9781474486170.003.0011 -
9
-
10
المؤلفون: Viktorija Kostadinova, Nuria Yáñez-Bouza, Marco Wiemann, Gea Dreschler, Sune Gregersen, Beáta Gyuris, Kathryn Allan, Maggie Scott, Lieselotte Anderwald, Sven Leuckert, Tihana Kraš, Alessia Cogo, Tian Gan, Ida Parise, Shawnea Sum Pok Ting, Juliana Souza Da Silva, Beke Hansen, Ian Cushing
المصدر: The Year's Work in English Studies. 99:1-185
مصطلحات موضوعية: Linguistics and Language, Literature and Literary Theory, Section (typography), Sociology, English language, Second-language acquisition, Language and Linguistics, Linguistics
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dde070016333fc889fd6638558c3ccc3
https://doi.org/10.1093/ywes/maaa001