-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Jain, Avinash, Dash, Satyabhusan, Malhotra, Naresh K.
المصدر: European Journal of Marketing, 2023, Vol. 57, Issue 5, pp. 1467-1501.
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Malhotra, Naresh K.Aff3, Agarwal, JamesAff4, Shainesh, G.Aff5
المساهمون: Agarwal, James, editorAff1, Wu, Terry, editorAff2
المصدر: Emerging Issues in Global Marketing : A Shifting Paradigm. :61-91
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Das, Gopal, Agarwal, James, Malhotra, Naresh K., Varshneya, Geetika
المصدر: In Journal of Business Research February 2019 95:479-490
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Malhotra, Naresh K., Uslay, Can
المصدر: Journal of Business Strategy, 2018, Vol. 39, Issue 5, pp. 14-21.
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Chahine, Salim, Malhotra, Naresh K.
المصدر: European Journal of Marketing, 2018, Vol. 52, Issue 7/8, pp. 1526-1549.
-
6دورية أكاديميةThe impact of marketing activities on service brand equity : The mediating role of evoked experience
المؤلفون: Kumar, Ravi Shekhar, Dash, Satyabhusan, Malhotra, Naresh K.
المصدر: European Journal of Marketing, 2018, Vol. 52, Issue 3/4, pp. 596-618.
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Malhotra, Naresh K., Schaller, Tracey King, Patil, Ashutosh
المصدر: Journal of Advertising, 2017 Jan 01. 46(1), 193-212.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26157272
-
8دورية أكاديمية
المصدر: In Journal of Business Research December 2016 69(12):5712-5723
-
9دورية أكاديمية
المصدر: In Journal of Business Research December 2016 69(12):5671-5681
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Sharma, SubhashAff3, Malhotra, Naresh K.Aff4
المساهمون: Academy of Marketing Science, Bellur, Venkatakrishna V., editorAff2
المصدر: The 1980’s: A Decade of Marketing Challenges : Proceedings of the 1981 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :59-63