-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Shin, J., Uchida, Y., Maniruzzaman, M., Hirooka, K., Megumi, A., Yasumura, A.
المصدر: IEEE Access Access, IEEE. 12:93791-93801 2024
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Maniruzzaman, M., Hirooka, K., Tomioka, Y., Al Mehedi Hasan, M., Seok Hwang, Y., Megumi, A., Yasumura, A., Shin, J.
المصدر: IEEE Access Access, IEEE. 12:82984-82995 2024
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Shin, J., Matsumoto, M., Maniruzzaman, M., Hasan, M.A.M., Hirooka, K., Hagihara, Y., Kotsuki, N., Inomata-Terada, S., Terao, Y., Kobayashi, S.
المصدر: IEEE Access Access, IEEE. 12:52466-52479 2024
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Islam, M. J.Aff1, Aff4, Cheng, M., Kumar, U.Aff1, Aff3, Maniruzzaman, M.Aff1, Aff5, Nasreen, S. S.Aff1, Aff6, Hossain, M. B., Haque, M. E.Aff2, Aff7, Jahiruddin, M., Bell, R. W., Jahangir, M. M. R.Aff1, IDs10705024103487_cor10
المصدر: Nutrient Cycling in Agroecosystems. 128(2):233-250
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Amin, R., Reza, M.S., Maniruzzaman, M., Hasan, M.A.M., Lee, H., Jang, S., Shin, J.
المصدر: IEEE Access Access, IEEE. 11:131338-131350 2023
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Maniruzzaman, M., Hasan, M.A.M., Asai, N., Shin, J.
المصدر: IEEE Access Access, IEEE. 11:33570-33583 2023
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Shin, J., Konnai, S., Maniruzzaman, M., Hasan, M.A.M., Hirooka, K., Megumi, A., Yasumura, A.
المصدر: IEEE Access Access, IEEE. 11:82794-82801 2023
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Shin, J., Maniruzzaman, M., Uchida, Y., Hasan, M.A.M., Megumi, A., Yasumura, A.
المصدر: IEEE Access Access, IEEE. 11:84974-84984 2023
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Aktar, Tasnima (ORCID
0000-0002-8058-9243 ), Maniruzzaman, M. (ORCID0000-0002-1067-0361 ), Khan, Harunur Rashid (ORCID0000-0003-3923-2813 ), Hasan, Mahadhi (ORCID0000-0003-3921-9889 )المصدر: Turkish Online Journal of Distance Education. Jul 2022 23(3):230-245.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
Descriptors: Foreign Countries, COVID-19, Pandemics, School Closing, Online Courses, Educational Technology, Distance Education, Higher Education, English (Second Language), Second Language Instruction, Faculty Development, Language Teachers, College Faculty, Teacher Attitudes, Coping
مصطلحات جغرافية: Bangladesh
-
10مؤتمر
المؤلفون: Bairagi, R.N., Maniruzzaman, M.
المصدر: 2020 IEEE Region 10 Symposium (TENSYMP) Region 10 Symposium (TENSYMP), 2020 IEEE. :142-145 Jun, 2020
Relation: 2020 IEEE Region 10 Symposium (TENSYMP)