-
1دورية أكاديمية
المصدر: Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 19, Iss 2, Pp 101-120 (2017)
مصطلحات موضوعية: learning strategies, task-based language teaching, tertiary education, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Orlando Chaves, Maria Eugenia Guapacha
المصدر: Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 18, Iss 1, Pp 71-96 (2016)
مصطلحات موضوعية: English teachers’ profile, professional development, teacher quality, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5
المؤلفون: Maria Eugenia Guapacha, Orlando Chaves
المصدر: Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 18, Iss 1, Pp 71-96 (2016)
Repositorio UN
Universidad Nacional de Colombia
instacron:Universidad Nacional de Colombiaمصطلحات موضوعية: desarrollo profesional, Linguistics and Language, media_common.quotation_subject, 8 Literatura y retórica / Literature, lcsh:LB5-3640, Education, 0502 economics and business, Pedagogy, Quality (business), Sociology, Eclecticism, 050205 econometrics, media_common, teacher quality, business.industry, Multimethodology, 05 social sciences, Professional development, Public sector, 050301 education, Focus group, lcsh:Theory and practice of education, Action (philosophy), calidad de los profesores, English teachers’ profile, perfil de docentes de inglés, 37 Educación / Education, Faculty development, business, lcsh:L, 0503 education, professional development, lcsh:Education
وصف الملف: application/pdf
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 25, Iss 1, Pp 247-267 (2023)
مصطلحات موضوعية: colombia, efl writing, qualitative research synthesis, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: Mejoramiento de las estrategias de aprendizaje y desempeño en inglés de profesores en formación en idiomas a través del modelo académico-cognitivo y basado en tareas para el aprendizaje de lenguas. (Spanish)
المصدر: Profile: Issues in Teachers' Professional Development; Jul-Dec2017, Vol. 19 Issue 2, p101-120, 20p
مصطلحات موضوعية: ENGLISH language education, POSTSECONDARY education, FOREIGN language education, STUDENT teachers, UNIVERSITIES & colleges
مصطلحات جغرافية: COLOMBIA