-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Elena GOGA, Iasmina Iulia GRĂDINESCU, Georgiana RUSU, Petre Sorin SAVIN, Cristian GHEORGHE
المصدر: Journal of Emerging Trends in Marketing and Management, Vol I, Iss 4, Pp 43-50 (2024)
مصطلحات موضوعية: consumer behavior, post-pandemic society, labor market, new technologies, sustainability, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Andriati FITRININGRUM, Seika PARAMUDITA
المصدر: Journal of Emerging Trends in Marketing and Management, Vol I, Iss 1, Pp 18-28 (2024)
مصطلحات موضوعية: attitude, purchase intention, purchase behavior, eco-friendly products, middle-class customers, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Tommy Setiawan Ruslim, Dyah Erny Herwindiati, Cokki
المصدر: Innovative Marketing, Vol 20, Iss 2, Pp 267-280 (2024)
مصطلحات موضوعية: electronic wallet, intention to use, Technology Acceptance Model, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ishrat Naaz, Azam Malik, Mohd Abdullah, Mosab I. Tabash, Yasmeen Elsantil
المصدر: Innovative Marketing, Vol 20, Iss 2, Pp 254-266 (2024)
مصطلحات موضوعية: brand preference, consumer aspirations, gender, India, luxury brand, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Jitka Burešová, Roman Vavrek
المصدر: Innovative Marketing, Vol 20, Iss 2, Pp 240-253 (2024)
مصطلحات موضوعية: attitudes toward the brand extension, brand extension, fashion leader, fast fashion, fit, loyalty, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: K. M. Anwarul Islam, Fandi Omeish, Serajul Islam, Adel Mohammed Yaslam Sarea, Tariq Abdrabbo
المصدر: Innovative Marketing, Vol 20, Iss 2, Pp 230-239 (2024)
مصطلحات موضوعية: cryptocurrency, digital currency, Malaysia, perceived trust, price value, security, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Marko van Deventer
المصدر: Innovative Marketing, Vol 20, Iss 2, Pp 204-216 (2024)
مصطلحات موضوعية: banks, brand identity, brand personality, consumer behavior, millennials, retail, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Innovative Marketing, Vol 20, Iss 2, Pp 217-229 (2024)
مصطلحات موضوعية: impulse buying behavior, Indonesia, online food purchases, religiosity, self-control, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Muhammad Dharma Tuah Putra Nasution, Pipit Buana Sari, Henry Aspan, Yossie Rossanty, Irawan Irawan
المصدر: Innovative Marketing, Vol 20, Iss 2, Pp 193-203 (2024)
مصطلحات موضوعية: business type, crowdsolver, crowdsourcing, firm size, new product development, small- and medium-scale enterprises, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Viny Christanti Mawardi, Fundroo Orlando, Nadia Natha Lie
المصدر: Madani: Jurnal Pengabdian kepada Masyarakat, Vol 10, Iss 1, Pp 21-34 (2024)
مصطلحات موضوعية: Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5, Hospitality industry. Hotels, clubs, restaurants, etc. Food service, TX901-946.5, Technology (General), T1-995
وصف الملف: electronic resource