يعرض 1 - 10 نتائج من 30 نتيجة بحث عن '"Marrucci, Anna"', وقت الاستعلام: 0.84s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Marrucci, AnnaAff3, Rialti, RiccardoAff4

    المساهمون: Marrucci, AnnaAff1, Rialti, RiccardoAff2

    المصدر: Successful Digital Transformation Initiatives in SMEs : A Relational Goods Perspective. :53-72

  3. 3
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Marrucci, AnnaAff3, Rialti, RiccardoAff4

    المساهمون: Marrucci, AnnaAff1, Rialti, RiccardoAff2

    المصدر: Successful Digital Transformation Initiatives in SMEs : A Relational Goods Perspective. :73-81

  4. 4
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Marrucci, AnnaAff3, Rialti, RiccardoAff4

    المساهمون: Marrucci, AnnaAff1, Rialti, RiccardoAff2

    المصدر: Successful Digital Transformation Initiatives in SMEs : A Relational Goods Perspective. :5-21

  5. 5
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Marrucci, AnnaAff3, Rialti, RiccardoAff4

    المساهمون: Marrucci, AnnaAff1, Rialti, RiccardoAff2

    المصدر: Successful Digital Transformation Initiatives in SMEs : A Relational Goods Perspective. :1-4

  6. 6
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Marrucci, AnnaAff3, Rialti, RiccardoAff4

    المساهمون: Marrucci, AnnaAff1, Rialti, RiccardoAff2

    المصدر: Successful Digital Transformation Initiatives in SMEs : A Relational Goods Perspective. :43-52

  7. 7
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Marrucci, AnnaAff3, Rialti, RiccardoAff4

    المساهمون: Marrucci, AnnaAff1, Rialti, RiccardoAff2

    المصدر: Successful Digital Transformation Initiatives in SMEs : A Relational Goods Perspective. :23-42

  8. 8
  9. 9
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Marrucci, AnnaAff3, Rialti, RiccardoAff4

    المساهمون: Marrucci, AnnaAff1, Rialti, RiccardoAff2

    المصدر: Successful Digital Transformation Initiatives in SMEs : A Relational Goods Perspective. :83-84

  10. 10
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Marrucci, AnnaAff4, Ciappei, CristianoAff5, Zollo, LambertoAff6, Rialti, RiccardoAff5

    المساهمون: Faldetta, Guglielmo, editorAff1, Mollona, Edoardo, editorAff2, Pellegrini, Massimiliano Matteo, editorAff3

    المصدر: Philosophy and Business Ethics : Organizations, CSR and Moral Practice. :301-326