-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Marta Mensa, Lizardo Vargas-Bianchi
المصدر: Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 36, Iss 1 (2023)
مصطلحات موضوعية: Emotional appeals, COVID-19, communication, brand advertisements, Communication. Mass media, P87-96, Advertising, HF5801-6182
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Marta Mensa, Verónica Bittner
المصدر: Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 33, Iss 1, Pp 63-78 (2020)
مصطلحات موضوعية: stereotypes, latin america, digital advertising, facebook, gender, Communication. Mass media, P87-96, Advertising, HF5801-6182
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Marta Mensa, Jean M. Grow
المصدر: Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 28, Iss 2, Pp 1-18 (2015)
مصطلحات موضوعية: advertising agency, creative, discrimination, gender, peru, women, materias investigacion, comunicación, Communication. Mass media, P87-96, Advertising, HF5801-6182
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: David Roca, Marta Mensa
المصدر: Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 22, Iss 2, Pp 7-34 (2009)
مصطلحات موضوعية: productividad, publicidad, creatividad, revista académica, análisis de contenido, Communication. Mass media, P87-96, Advertising, HF5801-6182
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://revistas.unav.edu/index.php/communication-and-society/article/view/36265; https://doaj.org/toc/2386-7876
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Lizardo Vargas, Marta Mensa, Eliana González
المصدر: Arte, Individuo y Sociedad, Vol 26, Iss 1 (2014)
مصطلحات موضوعية: Figuras retóricas, memoria, publicidad, arte, Magritte, Fine Arts, Visual arts, N1-9211
وصف الملف: electronic resource
-
6
المؤلفون: Marta Mensa, Jean M. Grow
المصدر: Violence Against Women. 29:1252-1274
مصطلحات موضوعية: Gender Studies, Sociology and Political Science, Law
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c56da18ee1babd60cf709c0417b18fdc
https://doi.org/10.1177/10778012221104509 -
7
المؤلفون: Marta Mensa, Lizardo Vargas-Bianchi
المصدر: Communication and Applied Technologies ISBN: 9789811963469
Repositorio Institucional-Ulima
Universidad de Limaمصطلحات موضوعية: Pendiente
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::50183e2b7040ba5a5199d79e754dcfe1
https://doi.org/10.1007/978-981-19-6347-6_19 -
8Luxury Fashion Brands and Consumers: Women are more sexualized by consumers than brands on Instagram
المؤلفون: Marta Mensa, Tao (Tony) Deng
المصدر: Tripodos. :17-35
مصطلحات موضوعية: Presentation, Communication, media_common.quotation_subject, Advertising, Psychology, Object (philosophy), media_common
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cb98eed1b2b5dc242e097725173749a9
https://doi.org/10.51698/tripodos.2021.50p17-35 -
9
المؤلفون: Marta Mensa Torras, Luis Cárcamo-Ulloa, Matthieu Vernier, Boris Sotomayor-Gómez, Fabían Ruíz
المصدر: Revista de Comunicación; Vol 20 No 2 (2021); 259-275
Revista de Comunicación; Vol. 20 Núm. 2 (2021); 259-275
Revistas Universidad de Piura
Universidad de Piura
instacron:UDEPمصطلحات موضوعية: Power (social and political), Gender equality, Communication, Gender bias, Gender studies, Journalism, Computational sociology, Sample (statistics), Sociology, computer.software_genre, computer, Web scraping
وصف الملف: application/pdf; application/xml
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::af9b596b68f4f07ea8249a92966bb42b
https://revistadecomunicacion.com/article/view/2394 -
10
المؤلفون: Marta Mensa, Lizardo Vargas-Bianchi
المصدر: Repositorio Institucional-Ulima
Universidad de Limaمصطلحات موضوعية: Recall, Sexual attraction, Jóvenes consumidores, Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous), Developing country, Advertising, Positioning (Advertising), Mujeres en la publicidad, Intervention (counseling), Distraction, Women in advertising, Posicionamiento (Publicidad), Sexual objectification, Objectification, Life-span and Life-course Studies, Psychology, Set (psychology), Young consumers
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c3754a221780ac02d472405877c8689d
https://hdl.handle.net/20.500.12724/10788