يعرض 1 - 10 نتائج من 168 نتيجة بحث عن '"Mason, Daniel S."', وقت الاستعلام: 1.21s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Zheng, JingxuanAff3, Mason, Daniel S.Aff4

    المساهمون: Zheng, JingxuanAff1, Mason, Daniel S.Aff2

    المصدر: Brand Platform in the Professional Sport Industry : Sustaining Growth through Innovation. :85-97

  4. 4
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Zheng, JingxuanAff3, Mason, Daniel S.Aff4

    المساهمون: Zheng, JingxuanAff1, Mason, Daniel S.Aff2

    المصدر: Brand Platform in the Professional Sport Industry : Sustaining Growth through Innovation. :53-84

  5. 5
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Zheng, JingxuanAff3, Mason, Daniel S.Aff4

    المساهمون: Zheng, JingxuanAff1, Mason, Daniel S.Aff2

    المصدر: Brand Platform in the Professional Sport Industry : Sustaining Growth through Innovation. :19-52

  6. 6
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Zheng, JingxuanAff3, Mason, Daniel S.Aff4

    المساهمون: Zheng, JingxuanAff1, Mason, Daniel S.Aff2

    المصدر: Brand Platform in the Professional Sport Industry : Sustaining Growth through Innovation. :1-18

  7. 7
  8. 8
  9. 9
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Mason, Daniel S.Aff1, Soebbing, Brian P.Aff1, Jiang, LeiAff1

    المساهمون: Campbell, Colin L., editorAff12

    المصدر: The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientationsin a Dynamic Business World : Proceedings of the 2011 World Marketing Congress. :49-57

  10. 10