-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Maleka, Ntibaneng Hunadi, Matli, Walter
المصدر: Journal of Science and Technology Policy Management, 2022, Vol. 15, Issue 4, pp. 707-724.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Matli, Walter
المصدر: In International Journal of Information Management Data Insights November 2024 4(2)
-
3مؤتمر
المؤلفون: Matli, Walter
المصدر: 2019 Open Innovations (OI) Open Innovations (OI), 2019. :401-407 Oct, 2019
Relation: 2019 Open Innovations (OI)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Matli, Walter, Wamba, S.F.
المصدر: Digital Transformation and Society, 2023, Vol. 2, Issue 2, pp. 149-162.
-
5مؤتمر
المؤلفون: Matli, Walter, Ngoepe, Mpho
المصدر: 2018 Open Innovations Conference (OI) Open Innovations Conference (OI), 2018. :234-239 Oct, 2018
Relation: 2018 Open Innovations (OI)
-
6دورية أكاديميةA Systematic Query Search on the Interplay between Remote Working and COVID-19: Data-driven Analysis
المؤلفون: Mthombeni, Thoko, Matli, Walter
المصدر: In Procedia Computer Science 2024 239:2341-2347
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Matli, Walter (ORCID
0000-0003-3440-900X ), Ngoepe, Mpho (ORCID0000-0002-6241-161X )المصدر: Higher Education, Skills and Work-based Learning. 2022 12(3):419-436.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
Descriptors: Information Literacy, Information Services, Foreign Countries, At Risk Persons, Youth, Access to Information, Internet, Barriers, Technological Literacy, Web Sites, Social Bias, Disadvantaged, Access to Computers
مصطلحات جغرافية: South Africa
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Matli, Walter, Phurutsi, Mashitishi
المصدر: In Procedia Computer Science 2023 219:977-986
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Matli, Walter, Phurutsi, Mashitishi
المصدر: In Procedia Computer Science 2023 219:971-976
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Matli, Walter, Ngoepe, Mpho
المصدر: Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2021, Vol. 12, Issue 3, pp. 419-436.