-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Benjamin, Daniel J, Berger, James O, Johannesson, Magnus, Nosek, Brian A, Wagenmakers, E-J, Berk, Richard, Bollen, Kenneth A, Brembs, Björn, Brown, Lawrence, Camerer, Colin, Cesarini, David, Chambers, Christopher D, Clyde, Merlise, Cook, Thomas D, De Boeck, Paul, Dienes, Zoltan, Dreber, Anna, Easwaran, Kenny, Efferson, Charles, Fehr, Ernst, Fidler, Fiona, Field, Andy P, Forster, Malcolm, George, Edward I, Gonzalez, Richard, Goodman, Steven, Green, Edwin, Green, Donald P, Greenwald, Anthony G, Hadfield, Jarrod D, Hedges, Larry V, Held, Leonhard, Hua Ho, Teck, Hoijtink, Herbert, Hruschka, Daniel J, Imai, Kosuke, Imbens, Guido, Ioannidis, John PA, Jeon, Minjeong, Jones, James Holland, Kirchler, Michael, Laibson, David, List, John, Little, Roderick, Lupia, Arthur, Machery, Edouard, Maxwell, Scott E, McCarthy, Michael, Moore, Don A, Morgan, Stephen L, Munafó, Marcus, Nakagawa, Shinichi, Nyhan, Brendan, Parker, Timothy H, Pericchi, Luis, Perugini, Marco, Rouder, Jeff, Rousseau, Judith, Savalei, Victoria, Schönbrodt, Felix D, Sellke, Thomas, Sinclair, Betsy, Tingley, Dustin, Van Zandt, Trisha, Vazire, Simine, Watts, Duncan J, Winship, Christopher, Wolpert, Robert L, Xie, Yu, Young, Cristobal, Zinman, Jonathan, Johnson, Valen E
المصدر: Nature human behaviour. 2(1)
مصطلحات موضوعية: Data Interpretation, Statistical, Models, Statistical, Reproducibility of Results, Scholarly Communication
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/1jx6091g
-
2مؤتمر
المؤلفون: Lapsley, Daniel K., Daytner, Katrina M., Kelly, Ken, Maxwell, Scott E.
Peer Reviewed: N
Page Count: 26
Descriptors: Academic Achievement, Black Students, Class Size, Grade 3, Mathematics Achievement, Primary Education, Racial Differences, Reading Achievement, Small Classes, Socioeconomic Status, Standardized Tests, State Aid, Teacher Student Ratio, White Students
مصطلحات جغرافية: Indiana
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Anderson, Samantha F., Kelley, Ken, Maxwell, Scott E.
المصدر: Psychological Science, 2017 Nov 01. 28(11), 1547-1562.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26957333
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Cole, David A., Maxwell, Scott E., Martin, Joan M., Peeke, Lachlan G., Seroczynski, A. D., Tram, Jane M., Hoffman, Kit B., Ruiz, Mark D., Jacquez, Farrah, Maschman, Tracy
المصدر: Child Development, 2001 Nov 01. 72(6), 1723-1746.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3654375
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Vargha, András, Rudas, Tamás, Delaney, Harold D., Maxwell, Scott E.
المصدر: Journal of Educational and Behavioral Statistics, 1996 Oct 01. 21(3), 264-282.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1165272
-
8كتاب
المؤلفون: Anderson, Samantha F, Maxwell, Scott E
المصدر: The Sage Encyclopedia of Educational Research, Measurement, and Evaluation: S-Z, Appendixes. 2018, p1441-1444.
-
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10كتاب
المؤلفون: Maxwell, Scott E.
المساهمون: Delaney, Harold D.
مصطلحات موضوعية: Experimental design., Plan d'expérience., Experimenteel ontwerp., Variantieanalyse., Onderzoek., CD-ROMs.