-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Interdisciplinary Studies in Education. 2020 9(2):301-329.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 27
Descriptors: Foreign Students, Student Attitudes, Educational Experience, Immigration, Public Policy, Career Planning, Moral Values, Negative Attitudes, Decision Making, Graduation, Fear, Political Attitudes, Stranger Reactions, Political Influences, Graduate Students, Undergraduate Students
مصطلحات جغرافية: Tennessee
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Gardner, Jeffrey A. (ORCID
0000-0002-6976-7547 ), McKinzie, Ashleigh E. (ORCID0000-0002-5302-0182 )المصدر: Teaching Sociology. Jul 2020 48(3):184-195.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
Descriptors: Ethnography, Teaching Methods, Instructional Effectiveness, Philosophy, Vignettes, Perspective Taking, Sociology, Active Learning, Social Differences, Racial Differences, Adult Students, Commuting Students, First Generation College Students, Pretests Posttests, Comparative Analysis, Undergraduate Students, Institutional Characteristics
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Gardner, Jeffrey A., McKinzie, Ashleigh E.
المصدر: Teaching Sociology, 2020 Jul 01. 48(3), 184-195.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26978702
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Reynolds, Jeremy, McKinzie, Ashleigh Elain
المصدر: Social Forces, 2019 Sep 01. 98(1), 427-460.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26931477
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: McKinzie, Ashleigh E.
المصدر: Symbolic Interaction, 2017 Nov 01. 40(4), 483-497.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/90015653
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Boyle, Kaitlin M., McKinzie, Ashleigh E.
المصدر: Social Psychology Quarterly, 2015 Jun 01. 78(2), 151-172.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/44076823
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Holyfield, Lori, Cobb, Maggie, Murray, Kimberly, McKinzie, Ashleigh
المصدر: Symbolic Interaction, 2013 Nov 01. 36(4), 457-477.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/symbinte.36.4.457
-
9مراجعة
المؤلفون: McKinzie, Ashleigh E.
المصدر: Contemporary Sociology, 2020 Mar 01. 49(2), 132-134.
Relation: Policing in Natural Disasters: Stress, Resilience, and the Challenges of Emergency Management Adams Terri M. Anderson Leigh R.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26984823
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: McKinzie, Ashleigh E., Richards, Patricia
المصدر: Sociological Forum; Sep2022, Vol. 37 Issue 3, p744-765, 22p
مصطلحات موضوعية: SEX crimes, EVANGELICALISM, LUST